Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

De foto heeft dan wel geen commentaren gekregen, toch vind ik het de moeite waard om te zeggen dat ik het een mooie foto vind van deze fraaie soort in zijn omgeving!
Deze soort heeft hier een aantal jaar geleden eens in Doel gezeten, vorig jaar in Luik, dit jaar nog in de Maasvlakte, maar de volgende keer dat hij 'in de buurt' zit zou ik hem wel graag een zien Wink

Groeten, Joachim.

:
 
Page 1 of 1