Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Almanbrother on Fri 04 Jul 2014, 7:38
Ook deze mag er zijn. Mooi met de prooi in z'n snavel. Er zijn overigens lelijkere palen waarop ze kunnen gaan zitten. Heb je nog een vierkante uitsnede overwogen, met wat minder ruimte aan de bovenkant? Groet, Aldert
martin lok on Fri 04 Jul 2014, 8:16
Mooi , Jan, Imposant beest Martin
kanon on Fri 04 Jul 2014, 9:32
met toegift, klasse Groet, Henk-Jan
peter wijn on Fri 04 Jul 2014, 13:48
oei, fijne serie zo bij de buren van harte wat me opvalt is hoe goed de muis gecamoufleerd is... zal er weinig aan hebben...
jan Luit  on Sat 05 Jul 2014, 3:24
Bedankt voor jullie reacties en nominatie. @Almanbrother Een virkante uitsnede niet overwogen. Maar zou wel heel goed kunnen. @ Kanon Toen de uilen hier vorig jaar waren had ik graag een foto met muis op een paal willen maken dat is toen niet gelukt maar nu wel. Had ook nog een andere bijvangst Groet Jan
kanon on Thu 24 Jul 2014, 21:28
@Jan Luit: inderdaad zag je beren op de weg @PeterWijn: nu zie je hem nog, straks is't ie helemaal weg