Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Ook deze mag er zijn. Mooi met de prooi in z'n snavel.
Er zijn overigens lelijkere palen waarop ze kunnen gaan zitten.
Heb je nog een vierkante uitsnede overwogen, met wat minder ruimte aan de bovenkant?

Groet,
Aldert

Mooi , Jan, Imposant beest
Martin

met toegift, klasse
Groet, Henk-Jan

oei, fijne serie zo bij de buren
van harte

wat me opvalt is hoe goed de muis gecamoufleerd is...
zal er weinig aan hebben...

Bedankt voor jullie reacties en nominatie.

@Almanbrother

Een virkante uitsnede niet overwogen.
Maar zou wel heel goed kunnen.

@ Kanon

Toen de uilen hier vorig jaar waren had ik graag een foto met muis op een paal willen maken dat is toen niet gelukt maar nu wel.
Had ook nog een andere bijvangst Very Happy Very Happy


Groet Jan

@Jan Luit: inderdaad zag je beren op de weg Smile
@PeterWijn: nu zie je hem nog, straks is't ie helemaal weg

:
 
Page 1 of 1