Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Wat een prachtige setting, lekker veel contrast en een hele fraaie uitsnede!
Puffins werken ook nog eens goed mee... Klasse!
Compliment.

Groet, Thijs

Wat zal het daar spek glad zijn van al die stront.
Mooie uitsnede zo en ze zijn in mijn ogen allemaal scherp.
Leuke foto.

Groet, Joke.

Een mooie skyline heb je hier te pakken.
Groet,
Sieb

Prachtig tableau-de-la-troupe!
gr
G

Ja, een fraai sneeuwlandschap Very Happy
Mooie indruk van zo'n papegaaiduikers rots!

Groet,
Bert

Leuk beeld Wim! Geeft goed weer hoe het er daar uitziet... Groet, Hans

Zo Wim, je gebruikt je paspoort goed, heerlijk dat het allemaal kan Very Happy
Wereldplaat.
Gr. Frits

:
 
Page 1 of 1