Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
thijsglastra  on Fri 04 Jul 2014, 17:53
Wat een prachtige setting, lekker veel contrast en een hele fraaie uitsnede! Puffins werken ook nog eens goed mee... Klasse! Compliment. Groet, Thijs
Joke Huijser on Fri 04 Jul 2014, 18:15
Wat zal het daar spek glad zijn van al die stront. Mooie uitsnede zo en ze zijn in mijn ogen allemaal scherp. Leuke foto. Groet, Joke.
sieb on Fri 04 Jul 2014, 18:41
Een mooie skyline heb je hier te pakken. Groet, Sieb
Gerard Visser on Fri 04 Jul 2014, 20:26
Prachtig tableau-de-la-troupe! gr G
Bert Ooms  on Fri 04 Jul 2014, 20:36
Ja, een fraai sneeuwlandschap Mooie indruk van zo'n papegaaiduikers rots! Groet, Bert
Hans Overduin on Fri 04 Jul 2014, 20:39
Leuk beeld Wim! Geeft goed weer hoe het er daar uitziet... Groet, Hans
Frits Stoekenbroek on Sat 05 Jul 2014, 7:10
Zo Wim, je gebruikt je paspoort goed, heerlijk dat het allemaal kan Wereldplaat. Gr. Frits