Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Ik vind het een heel mooie foto: tinten, scherpte, standpunt, houding. Wat mij betreft allemaal prima in orde. Kan je aangeven wat er niet naar je zin is?
Groet, Eric van Roon

Hoi Eric,

Vind deze op zich nog wel mooi hoor, vooral de foto's van de adulten vallen wat tegen, die hebben een wat drukkere achtergrond.
Wat me vooral tegen viel is dat ik ze erg weinig heb gezien en dus weinig fotokansen heb gehad.
En daarom dus allemaal wat standaard.

(maar eigenlijk moet ik natuurlijk niet zeuren Smile )

Groeten Lesley

Leuke soort, die ik had op de Kaapverden, alleen in knalhard licht. Dit ziet er een stuk mooier uit. Kun je gerust tevreden mee zijn Wink . Groet, Hans

De renvogel vind ik er prachtig op staan.
Mooi met die lage struikjes in de achtergrond.
Fraaie zachte kleuren.

Groeten Frank

het is niet een beetje een vrij lastige vogel, normaliter.
we hebben ze in Marokko soms zien lopen, maar vooral veel zien vliegen: hard en ver. Gelukkig ooit een vogel op trek gevonden in Oman.
tel je zegeningen: mooi, erg mooi, zie Eric voor enkele van de vele punten waarom ie zo mooi is. Extra: helder licht en veel diepte en mooi koel in de achtergrond.
compliment

:
 
Page 1 of 1