Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Eric van Roon on Fri 04 Jul 2014, 20:43
Ik vind het een heel mooie foto: tinten, scherpte, standpunt, houding. Wat mij betreft allemaal prima in orde. Kan je aangeven wat er niet naar je zin is? Groet, Eric van Roon
Lesley van Loo on Fri 04 Jul 2014, 20:52
Hoi Eric, Vind deze op zich nog wel mooi hoor, vooral de foto's van de adulten vallen wat tegen, die hebben een wat drukkere achtergrond. Wat me vooral tegen viel is dat ik ze erg weinig heb gezien en dus weinig fotokansen heb gehad. En daarom dus allemaal wat standaard. (maar eigenlijk moet ik natuurlijk niet zeuren ) Groeten Lesley
Hans Overduin on Fri 04 Jul 2014, 21:29
Leuke soort, die ik had op de Kaapverden, alleen in knalhard licht. Dit ziet er een stuk mooier uit. Kun je gerust tevreden mee zijn . Groet, Hans
Frank Kremer on Fri 04 Jul 2014, 21:39
De renvogel vind ik er prachtig op staan. Mooi met die lage struikjes in de achtergrond. Fraaie zachte kleuren. Groeten Frank
peter wijn on Tue 15 Jul 2014, 7:16
het is niet een beetje een vrij lastige vogel, normaliter. we hebben ze in Marokko soms zien lopen, maar vooral veel zien vliegen: hard en ver. Gelukkig ooit een vogel op trek gevonden in Oman. tel je zegeningen: mooi, erg mooi, zie Eric voor enkele van de vele punten waarom ie zo mooi is. Extra: helder licht en veel diepte en mooi koel in de achtergrond. compliment