Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Je moet maar net weten dat het Grand Teton National Park in de staat Wyoming in de VS ligt..... Very Happy

Wat een pracht vogeltje! Ondanks de crop is het beeld mooi zuiver gebleven.

Mvrgr, Wijnand.

Ik zou er maar blij mee zijn! Wat een lichtbal, dit vogeltje zeg! Gefeliciteerd met dit fraaie beeld
grtz, josephine

prachtig!! hij zit echt voor je te poseren.
in dezelfde periode heb ik deze vogel ook kunnen fotograferen, maar dan in yellowstone. het is een geweldig mooi gebied om te zijn.

groetjes
astrid schute

Wat een kleuren! Mooie geel / oranje tinten en fraaie soort!

groeten Ronald

:
 
Page 1 of 1