Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Wil Doorn-Meijne on Tue 08 Jul 2014, 17:37
Ongelofelijk, jullie wonen wel erg mooi denk ik. Al die soorten in de tuin....Mooi het oog zichtbaar onder het blad! groet Wil
HKo on Tue 08 Jul 2014, 18:49
Prachtige Koekoek en foto. Mooie verrassing.
Ad Sprang on Tue 08 Jul 2014, 19:02
Prachtige foto; vogel kijkt hier mooi tussen de bladeren door. Mooi ook deze bruine kleurfase van een volwassen vrouwtje. Surprise! Groeten, @d
Gerard Visser on Tue 08 Jul 2014, 19:27
Je noemt nogal wat op Henk! Erg spannende en zeer geslaagde foto dit. gr G
Hendrik van Kampen  on Tue 08 Jul 2014, 19:29
Mooi Henk. Spannend stiekem tussen die bladeren.
Wies Vink on Tue 08 Jul 2014, 19:48
Wat een fijne foto Henk en Willy. Prachtig plekje zit deze dame. Dat moet genieten zijn geweest. Gouden tuin hebben jullie toch. groet Wies
Annie Keizer on Tue 08 Jul 2014, 20:38
Wat een prachtige foto. En ik lees in jullie eigen tuin....da's wel heel bijzonder!! groeten, annie.
Anneke66 on Tue 08 Jul 2014, 20:49
Ooooh, die wil ik ook wel in m'n tuin! Prachtig zo tussen het groen! Mooi ook de bruine variant. Echt kicken (die andere soorten ook trouwens). Gr, Anneke
Frank Kremer on Tue 08 Jul 2014, 21:00
Ik zou al blij zijn met één van de soorten die je opnoemt. Mooi zo tussen de bladeren. Groeten Frank
Jakob Keun on Wed 09 Jul 2014, 7:04
Ik kan me je prettige verrassing heel goed voorstellen. Ondanks dat je wel een en ander gewend zult zijn, wordt je hier blij van. Heel mooi.
Arne Roest on Wed 09 Jul 2014, 16:43
Wat gaaf zeg, zulke soorten in de tuin. Deze is ook leuk zo tussen het groen. Groet, Arné
Albert Allema on Sat 12 Jul 2014, 17:11
Heel erg gegund, vet mooi dat het gelukt is! En echt een prachtige foto, klasse! Mooi die balderen voor, leuk voor de diepte. Is de groene specht ook gelukt? Gr Albert.
Kruisje2000 on Mon 14 Jul 2014, 7:15
Als je het koppie niet zag zou je bijna denken dat het een jonge Torenvalk is..... Heel bijzonder! En een fraaie foto! Gr. Harry