Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Dit vind ik een hele mooie, vooral de uitsnede en compositie doet het ontzettend goed en de Glanskop mooi scherp.
Met zulke soorten in de tuin hoef je eigenlijk niet eens op pad. Wink

Groet, Joke.

Mooi met die donkere achtergrond.
Groet, Bert

Wat steekt dat zwarte koppie nog mooi af tegen de donkere achtergrond, prima gedaan.
Groet Luut
p.s. het stikt nu van de kemphanen op Ezumakeeg en ook nog veel andere soorten.

Wat een mooie setting heb je hier (in je tuin dus)
Een verrassende en heel goed gekozen uitsnede.
Kleuren vind ik ook erg fraai....kortom: een heel mooi beeld!!

groeten,
annie.

De uitsnede pakt heel goed uit, vind ik. Mooi beeld zo!

Groet Wil

Toch prettig om zo'n tuin te hebben! Is bij mij anders..... Twisted Evil

Maar is dit wel een pruimentak?

Mvrgr, Wijnand.

Gewoon hele mooie foto. Ben best jaloers. Je mag van mij wel een groepje huismussen dan neem ik de glanskop wel over.

Quote:
Maar is dit wel een pruimentak?


er hangen een paar honderd pruimen aan te rijpen momenteel...dus ik ga er maar van uit Twisted Evil

» Last edited by P.Teune on Thu 10 Jul 2014, 15:24; edited 1 time in total

Weet je zeker dat het pruimen zijn Teune?
Very Happy
Kersen hebben ook zo'n vorm (ze zijn iets kleiner meestal)
Man, jij hebt niks te klagen met dat tuintje van je, met het hutje, met die vogelsoorten! Hij is mooi geworden hoor!
Als je zoveel pruimen hebt moet je maar eens pruimentaart bakken - heerlijk, nog een beetje warm met slagroom. Voor als ik op de koffie kom een keertje. (geen vriendjespolitiek)
grtz, josephine

Glanskop staat er mooi op. Mag van mij wel iets meer naar rechts, gulden uitsnede.
Gr. Peter

Had deze genist.
Knap om anno 2014 nog met zo'n pruimenkop in de database te komen!
Ik vermoed dus een samenzwering! Twisted Evil Very Happy
Mooi fotootje Peter!
gr
G

:
 
Page 1 of 1