Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Joke Huijser on Wed 09 Jul 2014, 11:29
Dit vind ik een hele mooie, vooral de uitsnede en compositie doet het ontzettend goed en de Glanskop mooi scherp. Met zulke soorten in de tuin hoef je eigenlijk niet eens op pad. Groet, Joke.
Bert Hoogerhoud on Wed 09 Jul 2014, 18:32
Mooi met die donkere achtergrond. Groet, Bert
luutgroeneveld on Wed 09 Jul 2014, 19:19
Wat steekt dat zwarte koppie nog mooi af tegen de donkere achtergrond, prima gedaan. Groet Luut p.s. het stikt nu van de kemphanen op Ezumakeeg en ook nog veel andere soorten.
Annie Keizer on Wed 09 Jul 2014, 19:34
Wat een mooie setting heb je hier (in je tuin dus) Een verrassende en heel goed gekozen uitsnede. Kleuren vind ik ook erg fraai....kortom: een heel mooi beeld!! groeten, annie.
Wil Doorn-Meijne on Wed 09 Jul 2014, 19:37
De uitsnede pakt heel goed uit, vind ik. Mooi beeld zo! Groet Wil
Wijnand van Buuren on Thu 10 Jul 2014, 8:33
Toch prettig om zo'n tuin te hebben! Is bij mij anders..... Maar is dit wel een pruimentak? Mvrgr, Wijnand.
Jakob Keun on Thu 10 Jul 2014, 11:13
Gewoon hele mooie foto. Ben best jaloers. Je mag van mij wel een groepje huismussen dan neem ik de glanskop wel over.
P.Teune on Thu 10 Jul 2014, 15:23
josephine on Thu 10 Jul 2014, 21:26
Weet je zeker dat het pruimen zijn Teune? Kersen hebben ook zo'n vorm (ze zijn iets kleiner meestal) Man, jij hebt niks te klagen met dat tuintje van je, met het hutje, met die vogelsoorten! Hij is mooi geworden hoor! Als je zoveel pruimen hebt moet je maar eens pruimentaart bakken - heerlijk, nog een beetje warm met slagroom. Voor als ik op de koffie kom een keertje. (geen vriendjespolitiek) grtz, josephine
pabos on Sat 12 Jul 2014, 18:26
Glanskop staat er mooi op. Mag van mij wel iets meer naar rechts, gulden uitsnede. Gr. Peter
Gerard Visser on Sun 13 Jul 2014, 10:46
Had deze genist. Knap om anno 2014 nog met zo'n pruimenkop in de database te komen! Ik vermoed dus een samenzwering! Mooi fotootje Peter! gr G