Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Kees van de Wege on Wed 09 Jul 2014, 16:12
Heel erg fraai. Compliment en groet, Kees
Gert-Jan Cromwijk  on Wed 09 Jul 2014, 16:15
heel mooi, de buik is iets scherper dan kop en nek; zaten daar wat stengels of blaadjes voor? GJ
rian on Wed 09 Jul 2014, 16:19
Mooi plaatje van een geweldige soort.gr.Rian
loek van de Leur on Wed 09 Jul 2014, 16:24
Er zaten geen blaadjes voor Gert-Jan. Zie mijn PA. Kees, Rian en Peter bedankt voor jullie nomies. Vg Loek
P.Teune on Wed 09 Jul 2014, 16:24
gefeliciteerd met deze primeur voor je!!...heel fraai gefotografeerd ook
Arne Roest on Wed 09 Jul 2014, 16:32
Wat gaaf zeg! Prachtig licht, mooi vrij en lekker scherp. Toppertje. Groet, Arné
Henk Laverman on Wed 09 Jul 2014, 18:59
Hallo Loek, Schitterend en heel fraai gefotografeerd. hoi henk
Wil Doorn-Meijne on Wed 09 Jul 2014, 19:03
Van harte gefeliciteerd, machtig om de kleine specht voor je lens te krijgen! groet Wil
david on Wed 09 Jul 2014, 19:14
Ja , die heb je mooi te pakken. Gr David
Annie Keizer on Wed 09 Jul 2014, 19:26
Zo'n kans krijg je niet vaak....mooi zeg!! Het ontdekken is al prachtig en als je dan zo'n foto kunt maken kan je dag helemaal niet meer stuk....goed gedaan! groeten, annie.
Marie-José Boon on Wed 09 Jul 2014, 19:48
Deze kleine bonte specht staat er prachtig op en wel heel dichtbij. Groet Marie-José
Anneke66 on Wed 09 Jul 2014, 19:48
Proficiat. Geweldig om hem zo dichtbij op de foto te kunnen zetten; en dan ook nog zo mooi! Erg mooi licht ook. Gr, Anneke
Albert Allema on Wed 09 Jul 2014, 19:58
Wauw wat gaaf Loek! Prachtige scherpe opname, erg leuk met die spinnetjes, mooie kleuren heb je te pakken. Haarscherp, grote klasse. Gr Albert.
anevanrees on Wed 09 Jul 2014, 22:05
Prachtig en wat trekt zijn mooi beschenen koppie de aandacht hier groet, Ane
Michiel Janssen on Wed 09 Jul 2014, 22:33
Puike foto Loek! Mooi licht op het oog.
Ian Velthuis on Thu 10 Jul 2014, 1:03
Mooie omgeving, subtiele actie, prachtig detail. Mooi licht. Geweldige foto.
keesvanderklauw  on Thu 10 Jul 2014, 8:57
Prachtige waarneming Loek. Heel fraai vastgelegd ook. kees
Joep Tomlow on Thu 10 Jul 2014, 13:15
Grandioos Loek! Wat een mazzel om dit op ooghoogte vanuit de auto te kunnen vast te leggen, buitenkans!
peter wijn on Thu 10 Jul 2014, 16:58
wonderlijk dat licht in het oog. 't zit ook op zijn buik van harte
loek van de Leur on Fri 11 Jul 2014, 8:02
Bedankt allemaal voor de enthousiaste reacties. Vg Loek
Bert Ooms  on Sat 12 Jul 2014, 14:52
Proficiat Loek, had em nog niet gezien; prachtig! Groet, Bert