Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Heel erg fraai.
Compliment en groet,
Kees

heel mooi, de buik is iets scherper dan kop en nek; zaten daar wat stengels of blaadjes voor?
GJ

Mooi plaatje van een geweldige soort.gr.Rian

Er zaten geen blaadjes voor Gert-Jan. Zie mijn PA.
Kees, Rian en Peter bedankt voor jullie nomies.
Vg Loek

» Last edited by loek van de Leur on Wed 09 Jul 2014, 16:28; edited 1 time in total

gefeliciteerd met deze primeur voor je!!...heel fraai gefotografeerd ook

Wat gaaf zeg!
Prachtig licht, mooi vrij en lekker scherp. Toppertje.

Groet,
Arné

Hallo Loek,
Schitterend en heel fraai gefotografeerd.
hoi henk

Van harte gefeliciteerd, machtig om de kleine specht voor je lens te krijgen!

groet Wil

Ja , die heb je mooi te pakken.

Gr David

Zo'n kans krijg je niet vaak....mooi zeg!!
Het ontdekken is al prachtig en als je dan zo'n foto kunt maken kan je dag helemaal niet meer stuk....goed gedaan!

groeten,
annie.

Deze kleine bonte specht staat er prachtig op en wel heel dichtbij.
Groet Marie-José

Proficiat. Geweldig om hem zo dichtbij op de foto te kunnen zetten; en dan ook nog zo mooi! Erg mooi licht ook.

Gr, Anneke

Wauw wat gaaf Loek!
Prachtige scherpe opname, erg leuk met die spinnetjes, mooie kleuren heb je te pakken.
Haarscherp, grote klasse.

Gr Albert.

Prachtig en wat trekt zijn mooi beschenen koppie de aandacht hier

groet, Ane

Puike foto Loek! Mooi licht op het oog.

Mooie omgeving, subtiele actie, prachtig detail. Mooi licht. Geweldige foto.

Prachtige waarneming Loek.
Heel fraai vastgelegd ook.

kees

Grandioos Loek! Wat een mazzel om dit op ooghoogte vanuit de auto te kunnen vast te leggen, buitenkans!

wonderlijk dat licht in het oog.
't zit ook op zijn buik
van harte

Bedankt allemaal voor de enthousiaste reacties.
Vg Loek

Proficiat Loek,
had em nog niet gezien; prachtig!

Groet,
Bert

:
 
Page 1 of 1