Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Fijne soort prima vastgelegd!
Zo'n zanderige achtergrond doet het altijd goed. Had wellicht wel even die lichte vlek rechts onder van een zandkleurtje voorzien.
Complimenten Peter!

Gr.
@d

Mooi Peter
Fikse kleuren en scherpte - mooi licht!
Er zat er eens eentje in Zeeland, een paar jaar geleden. Kwam zowat je lens inlopen. Maar ja, winter in Zeeland, dan is het licht niet zo mooi met die nattigheid en die wolken en zo.
Ik begrijp niet wat dat tapuitje in ons kikkerlandje zocht.
Deze tapuit is verstandiger, lijkt me.
Wat is het voor plantje? Een soort rozemarijn?

grtz, josephine

Mooi Peter! Zie ze zo liever als op een soepblik! Wink
Prachtig dat koppie!
Gr, Kees

Prachtig deze tapuit, met een hele mooie achtergrond!

Gr, Anneke

prachtig lijkt of de achtergrond reflecteert op zijn koppie en borst.

Gr Annelies

Pffff, wat een kleuren. En wat een mooie soort.
Je bent toch echt een geluksvogel dat je op zulke plekken komt hoor.
Maar goed... om dan ook nog zulke fraaie foto's te maken...
Pico bello.

Mvrgr, Wijnand.

Peter super opnamen

» Last edited by Kalanit on Fri 11 Jul 2014, 22:36; edited 1 time in total

Prachtige kleuren. Mooie foto. Ik had denk ik ook het lichte vlekje iets bij gekleurd.
groet Wies

Fraaie opname van deze mooie soort.
Groet, Paul

Helemaal niet verkeerd he?
Heel mooi, die woestijnkleur op borst en kop.
gr
G

Wat steekt die mooi af tegen het zand van de woestijn en zo mooi van scherpte.
Heerlijke foto om naar te kijken.
Mooi gebied hè daar, ik krijg een beetje heimwee.

Groet, Joke.

Mooi zo, mister Wijn. Fraai licht inderdaad.

Groet
Jan

in de verste verten geen rozemarijn...
hoewel, 't zou een prikkende neef kunnen zijn...
mijn meest juiste antwoord is: ik weet het niet. Een goede flora van Marokko rond Boumalne de Dades... hoeft denk ik niet dik te zijn. Maar wie weet.

dank lui

Ook deze mag er weer zijn Peter! Groet

Prachtig Peter!

:
 
Page 1 of 1