Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Ad Sprang on Fri 11 Jul 2014, 20:45
Fijne soort prima vastgelegd! Zo'n zanderige achtergrond doet het altijd goed. Had wellicht wel even die lichte vlek rechts onder van een zandkleurtje voorzien. Complimenten Peter! Gr. @d
josephine on Fri 11 Jul 2014, 20:49
Mooi Peter Fikse kleuren en scherpte - mooi licht! Er zat er eens eentje in Zeeland, een paar jaar geleden. Kwam zowat je lens inlopen. Maar ja, winter in Zeeland, dan is het licht niet zo mooi met die nattigheid en die wolken en zo. Ik begrijp niet wat dat tapuitje in ons kikkerlandje zocht. Deze tapuit is verstandiger, lijkt me. Wat is het voor plantje? Een soort rozemarijn? grtz, josephine
Rinus van der Reest on Fri 11 Jul 2014, 20:53
Mooie tapuit! Rinus Ennuh Josephine...dat tapuitje in Zeeland toen, zat regelmatig fantastisch mooi in het (altijd) mooie Zeeland
Kees Kroon on Fri 11 Jul 2014, 21:14
Mooi Peter! Zie ze zo liever als op een soepblik! Prachtig dat koppie! Gr, Kees
Anneke66 on Fri 11 Jul 2014, 21:42
Prachtig deze tapuit, met een hele mooie achtergrond! Gr, Anneke
Annelies t Hooft on Fri 11 Jul 2014, 21:48
prachtig lijkt of de achtergrond reflecteert op zijn koppie en borst. Gr Annelies
Wijnand van Buuren on Fri 11 Jul 2014, 21:56
Pffff, wat een kleuren. En wat een mooie soort. Je bent toch echt een geluksvogel dat je op zulke plekken komt hoor. Maar goed... om dan ook nog zulke fraaie foto's te maken... Pico bello. Mvrgr, Wijnand.
Kalanit on Fri 11 Jul 2014, 22:35
Peter super opnamen
Wies Vink on Fri 11 Jul 2014, 22:57
Prachtige kleuren. Mooie foto. Ik had denk ik ook het lichte vlekje iets bij gekleurd. groet Wies
Paul van Giersbergen on Sat 12 Jul 2014, 6:58
Fraaie opname van deze mooie soort. Groet, Paul
Gerard Visser on Sat 12 Jul 2014, 9:08
Helemaal niet verkeerd he? Heel mooi, die woestijnkleur op borst en kop. gr G
Joke Huijser on Sat 12 Jul 2014, 10:51
Wat steekt die mooi af tegen het zand van de woestijn en zo mooi van scherpte. Heerlijke foto om naar te kijken. Mooi gebied hè daar, ik krijg een beetje heimwee. Groet, Joke.
Jan van der Linden on Sat 12 Jul 2014, 18:27
Mooi zo, mister Wijn. Fraai licht inderdaad. Groet Jan
peter wijn on Sat 12 Jul 2014, 19:27
in de verste verten geen rozemarijn... hoewel, 't zou een prikkende neef kunnen zijn... mijn meest juiste antwoord is: ik weet het niet. Een goede flora van Marokko rond Boumalne de Dades... hoeft denk ik niet dik te zijn. Maar wie weet. dank lui
Hans Overduin on Mon 14 Jul 2014, 19:59
Ook deze mag er weer zijn Peter! Groet
Michiel Janssen on Mon 14 Jul 2014, 20:12
Prachtig Peter!