Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

bijzonder intrigerend beeld...jammer dat de lobben van de poten niet helder te zien zijn om je verhaal verder te illustreren

leuk!!
GJ

Ik dacht aan een schildpad! Nou ja, dan moet ik maar beter kijken.
Leuke foto Martijn - ik ga ook eens zien of ik van die onderwaterplaatjes kan maken. Dan hoef ik het niet zo jammer te vinden als het beest weer eens duikt.
Mooi en illustratief, deze
grtz, josephine

leuk beeld
ik denk nu aan een amerikaanse zeearend (die van de film)

weinig reflecties en diffuus van richting door de golfjes, dus of die pola verbetering zou brengen?

De reflecties zijn van hoge lichtheid en ik denk groenig geel. dat kun je er eventueel ook in curves een beetje uitfilteren. Tenminste, zo poets ik wel eens resten van bladgroen of gaasgroen uit een foto (geen van die foto's staat op bp). Met een kwastje. Oppassen bij de kop natuurlijk, en het lichtpatroon op de rug.

Leuke opname.

Groeten Frank

Leuke opname , prachtige opname.
ja jammer dit jammer dat!
Gewoon schitterend!!!!

gr Douwe

:
 
Page 1 of 1