Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Marie-José Boon on Sat 12 Jul 2014, 20:27
Prachtige vogel en opname, maar wat had ik graag rechts de groene vlek weggehaald, dan was deze opname helemaal perfect ( volgens mij ) Groet Marie-José
Kalanit on Sat 12 Jul 2014, 20:42
super opnamen peter
Kees de Jager on Sat 12 Jul 2014, 20:49
Heerlijk plaatje, maar eens met Marie-Jose; stukkie groen er af maakt het helemaal woestijn(kleuren). Groet, Kees
Lesley van Loo on Sat 12 Jul 2014, 21:49
wederom een erg mooie foto Peter, gave achtergrondkleuren maar idd, dat groen was ook het eerste wat mij opviel.
Wies Vink on Sat 12 Jul 2014, 21:53
Heb je een beetje groen in de woestijn moet je het weghalen. Ik vind het prima passen. Zou je het weghalen maakt de foto toch wel wat steriel. Ik zou het laten zitten. Maar weer prachtige zachte kleuren.
Gerard Visser on Sun 13 Jul 2014, 9:32
Groen mag blijven (bij dit formaat), maar mag ook weg van mij en dan vierkant uitgesneden (maar dan moet de vogel een klein tikkie meer naar links). Erg mooie foto weer! gr G
Hans Overduin on Sun 13 Jul 2014, 11:13
Heel fraai Peter ! En dan het groen... Tja, eens met Wies dat het op zich wel mooi is, maar het hangt er misschien net wat teveel bij.. Heb je nog wat ruimte ? Dan zou ik wat meer groen doen... Maar schitterend verder hoor ! Groet, Hans
dick renes on Sun 13 Jul 2014, 11:35
bij deze foto vind ik de kleur van de achtergrond perfect erbij passen.....mooi gedaan. groet dick.
pabos on Sun 13 Jul 2014, 12:49
Wat een heerlijk bolletje. Erg mooi gefotografeerd. Wel of geen groen blijft een persoonlijke keuze. gr. peter
Johan Scholtens on Sun 13 Jul 2014, 18:10
Heerlijke opname met een dromerige WT in een dromerige sfeer. De kleuren als geheel zijn werkelijke subliem. Ik zou zelf voor een vierkante uitsnede gaan... Groet, Johan
Annie Keizer on Sun 13 Jul 2014, 19:21
Wat een prachtige foto.....en wat een eenheid van kleuren....subliem!! groeten, annie.
peter wijn on Mon 14 Jul 2014, 21:54
een iets meer gesneden versie in mijn persoonlijk album. ruw gezegd het idee van Johan. Daarmee is het ongeveer een DX-crop uit het beeld. Dank allen voor de moeite van het kijken en reageren http://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=396328