Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Hele mooie opname !

grts
Sieg

Ach, wat een plaátje!

Super!
Bert

Aandoenlijk tafereel, mooi vastgelegd, compliment!

Groet
Jan

Mooie foto van dit jonge grut.

Groet,

Leo

Lucky you.
Wat een heerlijk tafereeltje zeg.
Gr. Frits

Wat mooi!
De vierkante uitsnede komt zeer goed tot z'n recht met twee van elkaar afkijkende vogels.
Heerlijke opname.

Groet, Johan

Fraai, erg fraai! En cute natuurlijk Wink

Groet,
Aldert

Erg fraai en mooie uitsnede.

Wat een prachtig, lief beeld.....mooie uitsnede ook.
Complimenten!!

groeten,
annie.

Mooi zo je deze twee er op hebt staan met veel details.
Groet Marie-José

een mooie foto met veel details goed moment mooie compositie ook
gr.william

Dit is echt schitterend! Alles klopt aan deze foto; eigenlijk gewoon perfect.
Complimenten!

Gr, Anneke

Het lijkt wel een schilderij.
Wat een heerlijke achtergrond, waar de vogels mooi tegen afsteken.

Mooi setje!

Dit zijn toch wel de betere opname's. Geniet van je tot nu toe beste foto!?!

Gr,

Peter

fantastisch. Beide lekker scherrp.
Vg Loek

Heerlijke foto, mooie compositie en achtergrond en prima scherpte.

Grt. Jurgen + nomi Very Happy

mooi dubbelportret
hoe hebben ze het uitgekiend
compliment

Mooie frisse foto van deze 2.

Groet,
Michel

Bijna nooit krijg ik er eentje netjes op. Maar dan nu 2 tegelijk!
Prachtige opname.
groeten Nel

Prachtig moment.
Ze zien er bepaald niet hongerig uit.

Wat een aandoenlijk plaatje!
Mooie entourage ook.

Groeten Frank

Erg mooie en ook aandoenlijke foto!
Volgens mij zie ik wel nog wat kloonsporen bij de staart van het rechtse Winterkoninkje Wink

Groeten, Joachim.

Prachtplaat!

Een fantastisch plaatje!

Gerrit

:
 
Page 1 of 1