Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Sieg on Sun 13 Jul 2014, 14:17
Hele mooie opname ! grts Sieg
Bert Ooms  on Sun 13 Jul 2014, 14:37
Ach, wat een plaátje! Super! Bert
Jan van der Linden on Sun 13 Jul 2014, 14:39
Aandoenlijk tafereel, mooi vastgelegd, compliment! Groet Jan
Leo Tukker on Sun 13 Jul 2014, 16:53
Mooie foto van dit jonge grut. Groet, Leo
Frits Stoekenbroek on Sun 13 Jul 2014, 17:30
Lucky you. Wat een heerlijk tafereeltje zeg. Gr. Frits
Johan Scholtens on Sun 13 Jul 2014, 18:04
Wat mooi! De vierkante uitsnede komt zeer goed tot z'n recht met twee van elkaar afkijkende vogels. Heerlijke opname. Groet, Johan
Almanbrother on Sun 13 Jul 2014, 18:45
Fraai, erg fraai! En cute natuurlijk Groet, Aldert
HKo on Sun 13 Jul 2014, 18:47
Erg fraai en mooie uitsnede.
Annie Keizer on Sun 13 Jul 2014, 19:17
Wat een prachtig, lief beeld.....mooie uitsnede ook. Complimenten!! groeten, annie.
Marie-José Boon on Sun 13 Jul 2014, 19:19
Mooi zo je deze twee er op hebt staan met veel details. Groet Marie-José
williamstegink on Sun 13 Jul 2014, 19:58
een mooie foto met veel details goed moment mooie compositie ook gr.william
Anneke66 on Sun 13 Jul 2014, 19:59
Dit is echt schitterend! Alles klopt aan deze foto; eigenlijk gewoon perfect. Complimenten! Gr, Anneke
Aad Verkuijl on Sun 13 Jul 2014, 23:11
Het lijkt wel een schilderij. Wat een heerlijke achtergrond, waar de vogels mooi tegen afsteken. Mooi setje!
Peter Stam on Mon 14 Jul 2014, 0:36
Dit zijn toch wel de betere opname's. Geniet van je tot nu toe beste foto!?! Gr, Peter
loek van de Leur on Mon 14 Jul 2014, 7:07
fantastisch. Beide lekker scherrp. Vg Loek
Jurgen Maassen on Mon 14 Jul 2014, 7:20
Heerlijke foto, mooie compositie en achtergrond en prima scherpte. Grt. Jurgen + nomi
peter wijn on Mon 14 Jul 2014, 7:28
mooi dubbelportret hoe hebben ze het uitgekiend compliment
deBeer on Mon 14 Jul 2014, 8:34
Mooie frisse foto van deze 2. Groet, Michel
nelappelmelk on Mon 14 Jul 2014, 8:46
Bijna nooit krijg ik er eentje netjes op. Maar dan nu 2 tegelijk! Prachtige opname. groeten Nel
Frank Schulkes on Mon 14 Jul 2014, 15:06
Prachtig moment. Ze zien er bepaald niet hongerig uit.
Frank Kremer on Tue 15 Jul 2014, 15:54
Wat een aandoenlijk plaatje! Mooie entourage ook. Groeten Frank
Joachim Pintens on Tue 15 Jul 2014, 18:24
Erg mooie en ook aandoenlijke foto! Volgens mij zie ik wel nog wat kloonsporen bij de staart van het rechtse Winterkoninkje Groeten, Joachim.
Richard Diepstraten on Wed 16 Jul 2014, 14:01
Prachtplaat!
Gerrit Stam on Wed 16 Jul 2014, 20:26
Een fantastisch plaatje! Gerrit