Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Sapperdeflap Paultje, da's erg mooi man.
Gr. Frits

Die staan er zeeer fraai op! Supermooi. Fijn dat ze alle3 scherp zijn en koppies de goede kant op staan.

Gr. Wilfred

Drie voor de prijs van 1. Opvallend dat ze alle drie scherp zijn met zo'n diafragma! Zeer goed. Proficiat. Groet, Sjors

Dit is toch prachtig en dan ook nog allemaal dezelfde kant uit kijkend.
Groet Marie-José

Mooi deze drie op een rij.

Groet, Joke.

Ja, inderdaad! Ik zou één al erg leuk vinden.
Die twee links lijken elkaar te vragen "hoe doet ie dat toch steeds met die insecten"?

Heel fraai!
Groet, Bert

Prachtige foto en dan ook nog eens drie!

mvg Arina

:
 
Page 1 of 1