Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Frits Stoekenbroek on Mon 14 Jul 2014, 15:13
Sapperdeflap Paultje, da's erg mooi man. Gr. Frits
Wilfred Marissen on Mon 14 Jul 2014, 15:58
Die staan er zeeer fraai op! Supermooi. Fijn dat ze alle3 scherp zijn en koppies de goede kant op staan. Gr. Wilfred
Koekieman on Mon 14 Jul 2014, 16:14
Drie voor de prijs van 1. Opvallend dat ze alle drie scherp zijn met zo'n diafragma! Zeer goed. Proficiat. Groet, Sjors
Marie-José Boon on Mon 14 Jul 2014, 16:36
Dit is toch prachtig en dan ook nog allemaal dezelfde kant uit kijkend. Groet Marie-José
Joke Huijser on Mon 14 Jul 2014, 18:00
Mooi deze drie op een rij. Groet, Joke.
Bert Ooms  on Mon 14 Jul 2014, 18:58
Ja, inderdaad! Ik zou één al erg leuk vinden. Die twee links lijken elkaar te vragen "hoe doet ie dat toch steeds met die insecten"? Heel fraai! Groet, Bert
Arina van Veen on Tue 15 Jul 2014, 20:08
Prachtige foto en dan ook nog eens drie! mvg Arina