Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Rinus van der Reest on Tue 15 Jul 2014, 18:04
Ik heb ze daar s'zomers wel gezien, maar niet zo fraai vast kunnen leggen. Mooie compositie. Rinus
Henk Laverman on Tue 15 Jul 2014, 18:18
Hallo Luc, Prachtig deze Sneeuwgors in Zomerkleed. Mooi belicht. hoi henk
Joke Huijser on Tue 15 Jul 2014, 18:24
Het zijn inderdaad hele andere vogels zo. Je hebt hem heel mooi vastgelegd. Groet, Joke.
Arina van Veen on Tue 15 Jul 2014, 18:31
Mooie opname op die rots. Ze zijn gelukkig niet zo schuw. mvg Arina
Kees Kroon on Tue 15 Jul 2014, 19:13
In het winterkleed vind ik ze al mooi maar zo zijn ze toch veel mooier! Prachtig! Gr, Kees
RobvdR on Tue 15 Jul 2014, 19:14
Prachtplaat. Rob
Paul Cools on Tue 15 Jul 2014, 19:29
Mooi zeg, goed belicht ook!
Marie-José Boon on Tue 15 Jul 2014, 19:31
Prachtig zo je hem hier laat zien. Groet Marie-José
Almanbrother on Tue 15 Jul 2014, 19:43
Prachtig! En mooi belicht! En wat een verschil als ze bij ons zijn! Groet, Aldert
Annie Keizer on Tue 15 Jul 2014, 20:05
Wat een prachtige foto van deze sneeuwgors. De kleuren van de hele foto...prachtig!!! groeten, annie
Danibabi on Tue 15 Jul 2014, 21:57
Great portrait of this pretty species
deBeer on Wed 16 Jul 2014, 7:32
Erg mooi, goed gedaan. Gr, Michel
Toledo on Wed 16 Jul 2014, 16:14
Een prachtige opname van deze Sneeuwgors in zijn 'nieuwe' kleuren!! Groet, André
Frank Kremer on Wed 16 Jul 2014, 19:43
De sneeuwgors heb je er fraai op staan met een mooie bijpassende achtergrond. Groeten Frank
FRANCOIS roland on Fri 18 Jul 2014, 9:29
Sublieme opname van dit mannetje Luc, heel zelden zie je hier ook eens een mannetje maar dan met minder mooie jas... Groetjes Roland