Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Hallo Luc,
Prachtig deze Sneeuwgors in Zomerkleed. Mooi belicht.
hoi henk

Het zijn inderdaad hele andere vogels zo.
Je hebt hem heel mooi vastgelegd.

Groet, Joke.

Mooie opname op die rots. Ze zijn gelukkig niet zo schuw.

mvg Arina

In het winterkleed vind ik ze al mooi maar zo zijn ze toch veel mooier! Prachtig!
Gr, Kees

Prachtplaat.

Rob

Mooi zeg, goed belicht ook!

Prachtig zo je hem hier laat zien.
Groet
Marie-José

Prachtig! En mooi belicht! En wat een verschil als ze bij ons zijn!

Groet,
Aldert

Wat een prachtige foto van deze sneeuwgors.
De kleuren van de hele foto...prachtig!!!

groeten,
annie

Great portrait of this pretty species Very Happy

Erg mooi, goed gedaan.

Gr,
Michel

Een prachtige opname van deze Sneeuwgors in zijn 'nieuwe' kleuren!!

Groet,
André

De sneeuwgors heb je er fraai op staan met een mooie bijpassende achtergrond.

Groeten Frank

Sublieme opname van dit mannetje Luc, heel zelden zie je hier ook eens een mannetje maar dan met minder mooie jas...
Groetjes
Roland

:
 
Page 1 of 1