Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Albert Allema on Tue 15 Jul 2014, 20:11
Geweldige foto Annie! Mooie omlijsting, heerlijk licht had je. Leuke blik van deze mooie uil! Erg uniek, super gedaan. Gr albert.
Henk Laverman on Tue 15 Jul 2014, 20:15
Hallo Annie, Uniek om zo de Kerkuil te fotograferen. Fraai en mooi gedaan tussen de bladderen door. hoi henk
P.Teune on Tue 15 Jul 2014, 20:26
prachtig beeld van de kerkuil...die in het TA vind ik persoonlijk nog mooier dan deze...maar al dat heerlijke groen is weldadig...kerkuil anders!!
Annie Keizer on Tue 15 Jul 2014, 20:35
ik ook, Peter, daarom had ik die ook als eerste geplaatst! Dank je!! groeten, annie.
Marie-José Boon on Tue 15 Jul 2014, 20:37
Prachtig en inderdaad een hele belevenis om ze tegen te komen en dan ook nog kunnen fotograferen. Deze opname en de opname in het TA zou ik graag in de database zien. Groet Marie-José
Annie Keizer on Tue 15 Jul 2014, 20:47
Ik ook , Marie.José, leuk dat je dat zegt. groeten, annie.
Bert Ooms  on Tue 15 Jul 2014, 20:56
Heerlijk doorkijkje!! Prachtig. Groet, Bert
peter wijn on Tue 15 Jul 2014, 21:08
zie peter die andere kan ik niet nomineren, dan van harte deze
Gerard Visser on Tue 15 Jul 2014, 21:14
Zo he! Mooi zeg. Gefeliciteerd met deze! gr G
Joachim Pintens on Tue 15 Jul 2014, 22:54
Gewoonweg super! Groeten, Joachim.
williamstegink on Wed 16 Jul 2014, 5:36
een mooie foto en ik vind een mooi resultaat. deze ontmoeting kan ik me voorstellen dat het een hele belevenis is zon foto van de kerkuil te kunnen maken. een mooi resultaat vind ik gr.william
Jurgen Maassen on Wed 16 Jul 2014, 8:59
Ik vindt hem prachtig, Annie ! Heerlijk zo tussen die bladeren door. Compliment + nomi. Grt. Jurgen.
Jakob Keun on Wed 16 Jul 2014, 11:04
Gewoon helemaal af voor mij. Dit is nou mooi om te zien.
Frits Stoekenbroek on Wed 16 Jul 2014, 13:35
Jaloersmakend, wat een prachtige foto. Ook een fijne uitsnede waardoor het portret prachtig tot zijn recht komt. Gr. Frits
Arina van Veen on Wed 16 Jul 2014, 18:52
Heel bijzonder en heel fraai! mvg Arina
Frank Kremer on Wed 16 Jul 2014, 19:55
Fraaie foto van de kerkuil in het groen. Prachtig doorkijkje. Top! Groeten Frank
Annie Keizer on Wed 16 Jul 2014, 21:13
Het zien én fotograferen van dit uilenjong (zijn broertje of zusje is rechts achter de bladeren nog nét te zien) was al erg fijn. Al die commentaren en nominaties maken het extra leuk. Dank daarvoor!!! groeten, annie.
Eric van Roon on Wed 16 Jul 2014, 21:47
Wat een sfeer, prachtig. Nominatie. Groet, Eric
astrid schute on Fri 18 Jul 2014, 16:16
Erg fraai. groetjes Astrid Schute
Servan@40 on Fri 18 Jul 2014, 20:03
1 woord genieten. Groeten, Servan