Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Geweldige foto Annie!
Mooie omlijsting, heerlijk licht had je.
Leuke blik van deze mooie uil!
Erg uniek, super gedaan.

Gr albert.

Hallo Annie,
Uniek om zo de Kerkuil te fotograferen. Fraai en mooi gedaan tussen de bladderen door.
hoi henk

prachtig beeld van de kerkuil...die in het TA vind ik persoonlijk nog mooier dan deze...maar al dat heerlijke groen is weldadig...kerkuil anders!!

ik ook, Peter, daarom had ik die ook als eerste geplaatst!
Dank je!!

groeten,
annie.

Prachtig en inderdaad een hele belevenis om ze tegen te komen en dan ook nog kunnen fotograferen. Deze opname en de opname in het TA zou ik graag in de database zien.
Groet Marie-José

Ik ook Very Happy , Marie.José, leuk dat je dat zegt.

groeten,
annie.

Heerlijk doorkijkje!!
Prachtig.

Groet,
Bert

zie peter
die andere kan ik niet nomineren, dan van harte deze

Zo he!
Mooi zeg. Gefeliciteerd met deze!
gr
G

Gewoonweg super!

Groeten, Joachim.

een mooie foto en ik vind een mooi resultaat.
deze ontmoeting kan ik me voorstellen dat het een hele belevenis is zon foto van de kerkuil te kunnen maken.
een mooi resultaat vind ik
gr.william

Ik vindt hem prachtig, Annie ! Heerlijk zo tussen die bladeren door. Compliment + nomi. Grt. Jurgen.

Gewoon helemaal af voor mij. Dit is nou mooi om te zien.

Jaloersmakend, wat een prachtige foto.
Ook een fijne uitsnede waardoor het portret prachtig tot zijn recht komt.
Gr. Frits

Heel bijzonder en heel fraai!

mvg Arina

Fraaie foto van de kerkuil in het groen.
Prachtig doorkijkje.
Top!

Groeten Frank

Het zien én fotograferen van dit uilenjong (zijn broertje of zusje is rechts achter de bladeren nog nét te zien) was al erg fijn.
Al die commentaren en nominaties maken het extra leuk.
Dank daarvoor!!!

groeten,
annie.

Wat een sfeer, prachtig. Nominatie.
Groet, Eric

Erg fraai.

groetjes
Astrid Schute

1 woord genieten.
Groeten, Servan

:
 
Page 1 of 1