Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Zo, die mag wel een faceliftje gebruiken. Hij kijkt wel heel nors met die afhangende mondhoek!

Prachtig met dat uitwaaierende gras erachter en het sprankelende licht. Heerlijk! Ik hoop nog steeds op zo'n ontmoeting bij m'n hut.

groeten
Arno

Die heb je r mooi op staan in een prachtige setting!!

Groet,
André

Prima zo. Mooie hut heb daar kennelijk.

Groet
Jan

Mooi tweede kalenderjaar mannetje. Wel een wat raar gevormde mondhoek, of was die op de andere foto's anders?
Blijven altijd spannende ontmoetingen!

Gr. Michel

Dat roofvogelvoer werkt nogal goed zo te zien,

Deze is ook erg mooi, lekker scherp op z'n kop.


Grt. Sjors.

Heel mooi!

mvg Arina

Hoe krijg je het toch steeds voor elkaar.
Het mannetje sperwer staat er schitterend op.
Mooie entourage en kleuren.
Net als Arno wacht ik ook nog steeds op een eerste ontmoeting.

Groeten Frank

Wat een verschrikkelijk mooie plaat!

Gerrit

Dit is toch schrikken als je die zo onverwachts voor je hut tegen komt, prachtige opname.
Groet Marie-José

Moooi~~ Prachtige vogel. Fijne kleuren en achtergrond!
gr, Roel.

Heel fraai. Wat een mooie setting.
Groeten Nel

Allen hartelijk dank voor de reacties en nominaties.
De afhangende mondhoek viel mij ook op. Ik kon slechts een paar foto's maken, waarop hetzelfde te zien is.

Groet,
Aldert

:
 
Page 1 of 1