Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Hallo Arina,
Schitterend het decor en het totaalbeeld met daarin de Noordse Stern.

hoi henk

Prachtig. Indrukwekkend meer lijkt mij. Mooi die verschillende tinten en dan de overvliegende Stern erbij in beeld.


gr. René

Heel mooi - je staat toch versteld van de vele tinten blauw die ijs kan hebben. de stern met spiegeling en het spoor dat ie achterlaat maakt het beeld levend.
Goed gedaan
grtz, josephine

Verkoelende opname. Heerlijk om daar te zitten. (al is het daar wel frisser)
Mooi beeld.
Groeten Nel

Prachtig beeld Arina met een fraai decor.
Kan zo aan de muur.

kees

Heel geslaagd, Arina.
Stern bij deze soort horende Arctic omgeving.

Groet
Jan

Hoi Arina,
een wel heel prachtige foto van een Noordse stern in arctisch landschap!
gr
G

Prachtige foto, ik waan me daar weer, al is het een aantal jaren geleden. Goed gereageerd!

Groet Wil

:
 
Page 1 of 1