Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Veel mooie foto's van Papegaaiduikers de laatste tijd. Ook deze is heel mooi.
Groet, Paul

Heerlijk al die papduikers op bp ook weer een heerlijk plaatje.

Gr Annelies

Hallo Arina,
Wat een leuke, maar zeker ook prachtige foto van deze twee Papegaaiduikers.
hoi henk

Heel fijne kleuren en een leuk moment, altijd weer prachtig die papegaaiduikers !

Groet Anton

Mooi duo Arina. Staan er netjes op. Waar op IJsland heb je deze gemaakt?

Groet,
Ruud

Hij is leuk.
Wat je zegt, je kan er uren naar blijven kijken.
Gr. Frits

Wat een mooi stelletje....grappige vogels zijn het toch (nog nooit gezien)....mooi beeld.
Geeft goed weer hoe die vogels op de rand bivakkeren.
Ik neem aan dat jij wel wat relaxter zat met fotograferen.

groeten,
annie

Even een rectificatie. Deze foto is niet bij Latrabjarg genomen maar bij een heel klein plaatsje, Höfn aan de noord-oost kust. Niet te verwarren met de grote plaats, Höfn.

Ik kon even niet precies herinneren waar ik welke Papegaaiduiker gefotografeerd heb Rolling Eyes Tot ik even goed naar de datum keek.

Wij waren vanaf 17 juni bij Latrabjarg. Hebben IJsland via vele gravel wegen rondgereden.

mvg Arina

» Last edited by Arina van Veen on Fri 18 Jul 2014, 12:05; edited 1 time in total

wat een mooie scherpe foto Arina!
vrienden van ons zijn net terug van een maand 'rondrijden' op IJsland. ben heel benieuwd naar hun foto's.
wat zullen jullie genoten hebben!
gr.Anneke

Fijn gesprek hebben die twee.
Leuke foto!!

Groet, Bert

Heerlijk plaatje van deze altijd leuke vogeltjes.

Groet,
Kees

Leuk beeld van deze papegaaiduikers.
Mooi langs de klippen waar je ze vaak ziet.

Groeten Frank

:
 
Page 1 of 1