Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Jo, wat een binnenkomer!
En inderdaad je zou dit op je af zien komen... Shocked
Vierkante krappe uitsnede vind ik prima gekozen.
Mooi hoor.

Groet, Johan

wow!

Quote:
Of dat al zo is voor de landing of het gevolg van de landing weet ik niet.


Nou reken er maar rustig op dat Gieren alleen aas eten.

Erg spannende en mooie foto, dit!~
gr
G

Hallo Eric,
Angstaanjagend mooi Eric.
hoi henk

Krachtige, prachtige foto, Eric.

Groet
Jan

Wat een geweldige opname en een goed gekozen uitsnede.
Groet Marie-José

Was je niet geneigd om te bukken.
Als ik die poten zie zou ik daar niet graag aan willen hangen brrr......
Hij is wel erg mooi zeg, mooie uitsnede.

Groet, Joke.

Dat ziet er dreigend uit zeg.
Mooi versterkt door deze uitsnede!

Super!
Bert

Ik moet wel he, dat nominatieknopje indrukken ...
Prachtig man, die komt binnen!
Ik neem aan dat je vanuit een hut hebt gefotografeerd, over het algemeen zal zo'n gier wel meer uit je buurt blijven.
In theorie zal hij je niks doen - hij houdt niet van levende beesten.
En als hij er wel van zou houden, zou hij nog niks met je kunnen. Het schijnt dat zijn snavel daar niet geschikt voor is.
Met die wetenschap in mijn hoofd heb ik toch ook wel eens getwijfeld, toen we in een gierenbel terecht waren gekomen. Bij een boerderij had een dood varken gelegen, dat waarschijnlijk inmiddels al op was, en de gieren cirkelden nog wat rond. Toen ze ons in de gaten kregen, besloten ze hun heil elders te gaan zoeken, en vlogen over onze hoofden heen weg.
Een monniksgier scheerde op een paar decimeter afstand over mij heen - en ik zag hem aankomen. Op dat moment twijfel je een beetje over al die theorieën: die grote ogen van zo'n monniksgier, dat zwart, die poten die je zowat raken .....
maar hij deed niks. Behalve me tot het laatst strak aan te kijken.
Engerd
Maar dit is een vale gier, die zijn veel vriendelijker. Dat zie je aan de speldenprikoogjes. Ik ben dol op vale gieren
grtz, josephine

Indrukwekkend beeld......goed uitsnede gekozen!

groeten,
annie

Een heel bijzondere en enge opname! Gaaf hoor.

mvg Arina

Prachtig met die uitgetrokken klauwen.
Mooi vastgelegd.

Groeten Frank

Killer shot;)
Groeten, Servan

Beste allemaal, wat leuk dat ik al deze reacties en nominaties mag krijgen op deze landende vale gier. Bedankt!
Groet, Eric

Gaaf beeld Eric!

hoi Eric,

wat een schitterend moment heb je hier gepakt.
een dikke nominatie waard! Very Happy

groet, Rick

:
 
Page 1 of 1