Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Paul van Giersbergen on Sat 19 Jul 2014, 5:53
Leuke foto. Groet, Paul
josephine on Sat 19 Jul 2014, 9:34
Ik vind hem leuk Bouke, met de bloemetjes en die panorama uitsnede. Grappig beest ook! En dan ook nog dat vliegbeest bij zijn kop. Jammer dan van de randjes om het vogeltje - als ik ze zie moet iemand anders ze ook zien .... Bijzonder is ie in elk geval en niet alleen omdat het een bijzonder vogeltje is. grtz, josephine
hansgans on Fri 25 Jul 2014, 20:36
gave foto in een geweldig land, waar ik ooit nog eens heen wil (ik zit ieder jaar zo dichtbij maar het komt er niet van). Mooi hoor. Groet Hans