Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Leuke foto.
Groet, Paul

Ik vind hem leuk Bouke, met de bloemetjes en die panorama uitsnede. Grappig beest ook! En dan ook nog dat vliegbeest bij zijn kop. Jammer dan van de randjes om het vogeltje - als ik ze zie moet iemand anders ze ook zien ....
Bijzonder is ie in elk geval en niet alleen omdat het een bijzonder vogeltje is.
grtz, josephine

gave foto in een geweldig land, waar ik ooit nog eens heen wil (ik zit ieder jaar zo dichtbij maar het komt er niet van). Mooi hoor.

Groet Hans

:
 
Page 1 of 1