Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Mooi Wilfried.....mss scheef, maar zo kun je wel mooi die snavel van hem zien.

groeten,
annie.

Proficiat met je eerste Wilfried, hij staat er prima op.
gr
G

Hij staat er prachtig op jouw eerste Kruisbek, ook heel mooi de egale achtergrond.

Gr. Rene

Mag je blij mee zijn. Hij is mooi.

:
 
Page 1 of 1