Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Prachtige RW en heel mooi licht, mooi standpunt, scherp,......super.

Fijne soort en bij zo'n vogel is een drijfhut waarschijnlijk toch wel een voordeel. Staat er mooi op.
Groeten, Leo

Supermooi in beeld zo, deze RW. Toch wel handig zo'n drijfhut.

Gr. Wilfred

Sublieme opname van deze" bi-bi-bi-bi" David Wink
Groet
Roland

Perfecte plaat van de regenwulp, groet, Marianne

Geweldig!
gr
G

Hij staat er lekker scherp op!

Gr, Erik

Fraaie opname!

mvg Arina

Een prachtopname van de regenwulp. Fijne, zachte kleuren, een mooi laag standpunt en de snavel nog open ook. Top, gefeliciteerd.
Groet, Eric van Roon

Schitterende foto. Ik vind dit een nominatie waard.

Groet,

Leo

Prachtig zoals je hier de regenwulp laat zien.
Mooi licht, prima standpunt en wat een scherpte.
Top!

Groeten Frank

Erg mooie, zacht belichte en beeldvullende opname van deze leuke soort!

Groeten, Joachim.

Prachtig!
Kan me voorstellen dat je hier naar uitkijkt!

Groet,
Bert

Staat er prachtig op.

Groeten, Servan

Wat een geluk om deze soort voor je drijfhut te krijgen, mooi vastgelegd. Fijne tinten ook, mooi zacht licht had je hier.

:
 
Page 1 of 1