Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Joost Schamp on Sat 19 Jul 2014, 21:15
Prachtige RW en heel mooi licht, mooi standpunt, scherp,......super.
leo snellink  on Sun 20 Jul 2014, 7:44
Fijne soort en bij zo'n vogel is een drijfhut waarschijnlijk toch wel een voordeel. Staat er mooi op. Groeten, Leo
Wilfred Marissen on Sun 20 Jul 2014, 8:03
Supermooi in beeld zo, deze RW. Toch wel handig zo'n drijfhut. Gr. Wilfred
FRANCOIS roland on Sun 20 Jul 2014, 8:19
Sublieme opname van deze" bi-bi-bi-bi" David Groet Roland
macslot on Sun 20 Jul 2014, 10:51
Perfecte plaat van de regenwulp, groet, Marianne
Gerard Visser on Sun 20 Jul 2014, 12:13
Geweldig! gr G
erikruiterman on Sun 20 Jul 2014, 15:38
Hij staat er lekker scherp op! Gr, Erik
Arina van Veen on Sun 20 Jul 2014, 18:22
Fraaie opname! mvg Arina
Eric van Roon on Sun 20 Jul 2014, 20:00
Een prachtopname van de regenwulp. Fijne, zachte kleuren, een mooi laag standpunt en de snavel nog open ook. Top, gefeliciteerd. Groet, Eric van Roon
Leo Tukker on Sun 20 Jul 2014, 20:37
Schitterende foto. Ik vind dit een nominatie waard. Groet, Leo
Frank Kremer on Sun 20 Jul 2014, 21:03
Prachtig zoals je hier de regenwulp laat zien. Mooi licht, prima standpunt en wat een scherpte. Top! Groeten Frank
Joachim Pintens on Tue 22 Jul 2014, 9:56
Erg mooie, zacht belichte en beeldvullende opname van deze leuke soort! Groeten, Joachim.
Bert Ooms  on Tue 22 Jul 2014, 18:12
Prachtig! Kan me voorstellen dat je hier naar uitkijkt! Groet, Bert
Servan@40 on Tue 22 Jul 2014, 22:59
Staat er prachtig op. Groeten, Servan
Joep Tomlow on Wed 23 Jul 2014, 12:40
Wat een geluk om deze soort voor je drijfhut te krijgen, mooi vastgelegd. Fijne tinten ook, mooi zacht licht had je hier.