Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Mooie Eiderman in natuurlijke setting.
groet,
Boudewijn

Leuk, zo vol in beeld.
Ik denk dat je behoorlijk genoten hebt in IJsland.
grtz, josephine

Staat er goed op!

Gr, Steven

De Eider staat er heel mooi op.
Het zwart en wit ziet er goed uit en mooi het lichtje in zijn oog wat best moeilijk is bij dit soort.

Groet, Joke.

:
 
Page 1 of 1