Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Deze is ook heel apart en fraai met het spiegelbeeld.

mvg Arina

Je hebt gelijk mist scherpte, maar blijkbaar nog acceptabel.

Gr Hans

heerlijk beeld met mooie kleurtjes..en nog veel plezier met je nieuwe lens !

Ook op JPEG een bijzonder sprekende foto!

Groet
Jan

In RAW was ie nog mooier geweest maar deze enigszins softe versie van de foto vind ik ook heel mooi uitpakken! Ondanks de JPEG compressie een heel kleurrijke foto die zeker de aandacht trekt, compliment!

:
 
Page 1 of 1