Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

de hitte straalt er van af...prachtig!

Deze foto spreekt me erg aan, prachtig!

Gr, Steven

Mooi, sereen.

Gr, Peter

Het overbelichten werkt hier wel zeg!
Wat een prachtige achtergrond mede daardoor ook.
gr
G

Als ik naar deze foto kijk voel ik de spaanse zon op m'n armen prikken, nee mensen ik zit nu niet buiten want ik moest even iets opzoeken. Razz
Je bewerking komt wel over hoor, goed gelukt en de Kwak staat er super op, mooi scherp.
Als ik zie waar jullie allemaal geweest zijn hebben jullie in die paar weken toch een pittig rondje kunnen maken. Wink

Groet, Joke.

Opvallende opname.
Met heel mooi licht en belichting.
Groet Marie-José

Prachtige foto's van fijne soorten heb je daar gemaakt in Spanje. Dit is ook weer een hele fraaie.

Groet,
Sieb

Leuk dat mijn plaatje zo goed wordt ontvangen. Ik vond hem zelf net een beetje dubieus - niet voor mezelf, maar of ie door jullie wel wordt gewaardeerd!
die nominaties had ik dan ook niet verwacht, maar ik ben er reuze blij mee.
@ joke: we zijn inderdaad op heel veel plekken geweest, maar we hadden dan ook 8 weken de tijd (en dat is weer zo lang, dat het heel fijn is om weer gewoon thuis, in Kikkerland te zijn)
grtz, josephine

Wow schitterende kleuren zeg! En fraai moment afgedrukt.

gr. René

Prachtig Josephine en wat een mooi licht. Super uitsnede.

mvg Arina

Toverachtig beeld, beetje Japans doet het aan. Weinig maar smaakvolle versieringen en een superzacht mintgroentje als achtergrond.
Fijntjes.

Monika

Schitterende plaat Josephine.
Groeten, Servan

Mensen, heel veel dank voor nog meer nominaties en leuke reacties.
Ik ga er haast van naast mijn schoenen lopen!
grtz, josephine

:
 
Page 1 of 1