Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
P.Teune on Tue 22 Jul 2014, 6:15
de hitte straalt er van af...prachtig!
steven v d b on Tue 22 Jul 2014, 6:32
Deze foto spreekt me erg aan, prachtig! Gr, Steven
Peter Verwoerd on Tue 22 Jul 2014, 6:55
Mooi, sereen. Gr, Peter
Gerard Visser on Tue 22 Jul 2014, 7:01
Het overbelichten werkt hier wel zeg! Wat een prachtige achtergrond mede daardoor ook. gr G
Joke Huijser on Tue 22 Jul 2014, 12:01
Als ik naar deze foto kijk voel ik de spaanse zon op m'n armen prikken, nee mensen ik zit nu niet buiten want ik moest even iets opzoeken. Je bewerking komt wel over hoor, goed gelukt en de Kwak staat er super op, mooi scherp. Als ik zie waar jullie allemaal geweest zijn hebben jullie in die paar weken toch een pittig rondje kunnen maken. Groet, Joke.
Marie-José Boon on Tue 22 Jul 2014, 15:50
Opvallende opname. Met heel mooi licht en belichting. Groet Marie-José
sieb on Tue 22 Jul 2014, 16:20
Prachtige foto's van fijne soorten heb je daar gemaakt in Spanje. Dit is ook weer een hele fraaie. Groet, Sieb
josephine on Tue 22 Jul 2014, 17:38
Leuk dat mijn plaatje zo goed wordt ontvangen. Ik vond hem zelf net een beetje dubieus - niet voor mezelf, maar of ie door jullie wel wordt gewaardeerd! die nominaties had ik dan ook niet verwacht, maar ik ben er reuze blij mee. @ joke: we zijn inderdaad op heel veel plekken geweest, maar we hadden dan ook 8 weken de tijd (en dat is weer zo lang, dat het heel fijn is om weer gewoon thuis, in Kikkerland te zijn) grtz, josephine
Rene Sluimer on Tue 22 Jul 2014, 18:42
Wow schitterende kleuren zeg! En fraai moment afgedrukt. gr. René
Arina van Veen on Wed 23 Jul 2014, 13:23
Prachtig Josephine en wat een mooi licht. Super uitsnede. mvg Arina
Monika on Wed 23 Jul 2014, 18:30
Toverachtig beeld, beetje Japans doet het aan. Weinig maar smaakvolle versieringen en een superzacht mintgroentje als achtergrond. Fijntjes. Monika
Servan@40 on Sat 26 Jul 2014, 1:36
Schitterende plaat Josephine. Groeten, Servan
josephine on Sat 26 Jul 2014, 10:11
Mensen, heel veel dank voor nog meer nominaties en leuke reacties. Ik ga er haast van naast mijn schoenen lopen! grtz, josephine