Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Erg leuke foto die recentelijk zeker een goede kans zou hebben gemaakt om de 'schaduw'maandopdracht te winnen.
Groet, Paul

» Last edited by Paul van Giersbergen on Fri 25 Jul 2014, 9:58; edited 1 time in total

Erg leuke foto Jan maar ik zou liever een biertje mee hebben genomen naar het strand Smile
Gr. Frits

erg leuk....fantasieprikkelend! Wink

De vogel die harder schreeuwt dan zijn schaduw.
Boeiend, collage-achtig beeld

Groet,
Sieb

Heel knap staaltje fotografie, knap gezien en gereageerd. Nóg mooier zou zijn dat de meeuw boven de duinen/mensen zou 'hangen' maar zoiets moet zich natuurlijk ook nét voordoen. Knappe foto hoe dan ook!

:
 
Page 1 of 1