Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Zeker als de Bijeneter er zo mooi opstaat gaat hij nooit vervelen. Mooie houding zo. Dit soort takjes zag ik op Lesbos ook vaak staan in de buurt van de plekken waar Bijeneters zaten.

Groet,

Leo

Fraaie opname van de bijeneter.
Mooi met die gespreide staart.

Groeten Frank

Hallo Paul,
Mooie pose en veel details.
Hoi henk

Zeker niet, prachtige pose en lekker scherp!

Gr. Wilfred

Fraai zeker in zo'n mooie houding.
groeten Nel

Erg mooi beeld.

Gr, Anneke

Het verveelt sowieso niet om zo'n kleurrijke verschijning op korte afstand voor de lens te krijgen, mooie houding inderdaad de kleuren komen heel mooi over!

Staat er mooi op zo met gespreide staart.

gr. René

Prachtig hoor!

mvg Arina

:
 
Page 1 of 1