Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Leo Tukker on Sat 26 Jul 2014, 19:46
Zeker als de Bijeneter er zo mooi opstaat gaat hij nooit vervelen. Mooie houding zo. Dit soort takjes zag ik op Lesbos ook vaak staan in de buurt van de plekken waar Bijeneters zaten. Groet, Leo
Frank Kremer on Sat 26 Jul 2014, 21:10
Fraaie opname van de bijeneter. Mooi met die gespreide staart. Groeten Frank
Henk Laverman on Sat 26 Jul 2014, 22:02
Hallo Paul, Mooie pose en veel details. Hoi henk
Wilfred Marissen on Sun 27 Jul 2014, 8:03
Zeker niet, prachtige pose en lekker scherp! Gr. Wilfred
nelappelmelk on Sun 27 Jul 2014, 8:30
Fraai zeker in zo'n mooie houding. groeten Nel
Anneke66 on Sun 27 Jul 2014, 11:35
Erg mooi beeld. Gr, Anneke
Joep Tomlow on Sun 27 Jul 2014, 11:49
Het verveelt sowieso niet om zo'n kleurrijke verschijning op korte afstand voor de lens te krijgen, mooie houding inderdaad de kleuren komen heel mooi over!
Rene Sluimer on Sun 27 Jul 2014, 16:08
Staat er mooi op zo met gespreide staart. gr. René
Arina van Veen on Mon 28 Jul 2014, 20:31
Prachtig hoor! mvg Arina