Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Harry Jamont on Sun 27 Jul 2014, 17:59
Erg mooie plaat en wat een massel dat je je 70-200 bij je had. Hier doe je het allemaal voor. Nominatie waard. Groet, Harry
Marie-José Boon on Sun 27 Jul 2014, 18:06
Je blijft kijken naar deze plaat, prachtig, en wat een houding en zo dichtbij. Groet Marie-José
steven v d b on Sun 27 Jul 2014, 18:34
Schitterend! Gr, Steven
josephine on Sun 27 Jul 2014, 18:39
Mooi .... grtz, josephine
Jan van der Linden on Sun 27 Jul 2014, 18:45
I''am really quite and donate a nomi. groet Jan
Anneke66 on Sun 27 Jul 2014, 19:18
Stoer beeld! Lijkt me heerlijk om hem van zo dichtbij te zien. Gr, Anneke
Kees Kroon on Sun 27 Jul 2014, 19:27
Tsjonge!!!! Prachtig! Gr, Kees
Koekieman on Sun 27 Jul 2014, 19:53
Hatseflats!. Badende appelvinken en roodborstjes zien we genoeg op bp maar dit is toch even van een geheel andere orde. Kan niet anders dat jij de hele dag verder met eens grijns hebt rondgelopen... Proficiat. Groet, Sjors
Frank Kremer on Sun 27 Jul 2014, 20:33
Gaaf dat je dit kon meemaken van zo dichtbij. Fraaie houding. Groeten Frank
Wilfred Marissen on Sun 27 Jul 2014, 20:48
Wat een reus, zo met die 78mm. Gaaf hoor! Maar goed dat je toch even ging kijken maar de egrets. Gr. Wilfred
Richard Diepstraten on Mon 28 Jul 2014, 2:04
Erg fraai!
Frits Stoekenbroek on Mon 28 Jul 2014, 7:56
Dis is niet alleen een foto, je voelt ook de beleving. Gr. Frits
peter wijn on Mon 28 Jul 2014, 7:58
oeff. wat een beleving. (en wat een enorme scherptediepte bij F3,2... niet gewend...) van harte
astrid schute on Mon 28 Jul 2014, 8:20
Wat een super foto!! Echt een van de mooiste foto's van een zeearend die ik gezien heb. groetjes Astrid Schute
Eric van Roon on Mon 28 Jul 2014, 9:57
Schitterend, wat een moment! Standpunt, houding, belichting, druppels, wat wil je nog meer? Groet, Eric van Roon
Joost Schamp on Mon 28 Jul 2014, 16:40
Zo zie je maar dat je niet altijd die zware lenzen nodig hebt. Prachtig gedaan.
Arina van Veen on Mon 28 Jul 2014, 20:26
Heel gaaf en indrukwekkend! mvg Arina
david on Mon 28 Jul 2014, 22:19
Apart en indrukwekkend. Wat zal je tikker gegaan hebben. Heerlijk foto! Gr David
Joep Tomlow on Tue 29 Jul 2014, 21:02
Zo....da's dichtbij, mooi ook die modderspettertjes aan het wateroppervlak, en grandioze houding.... grandioze foto ook! En wijze les om in schuilhutjes ook een kortere tele bij de hand te hebben....
Michiel Janssen on Wed 30 Jul 2014, 8:58
Fenomenaal met prachtig licht. Beter had je het waarschijnlijk niet kunnen treffen.
rickvdk on Wed 30 Jul 2014, 11:20
wat is dit mooi vastgelegd! mooi van een laag standpunt. weer een heel ander aanzicht dan je normaal ziet.... +nomi
Jaap Bakker on Wed 30 Jul 2014, 13:22
Goh wat bijzonder, een sprookje van een foto. Gefeliciteerd Reinder.
anevanrees on Thu 31 Jul 2014, 8:49
Indrukwekkende foto, once in a lifetime, groet, Ane
EvertD on Tue 08 Aug 2023, 19:11
Werkelijk fantastisch!
Jovanzo on Tue 08 Aug 2023, 19:28
Weldadige foto zeg