Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Erg mooie plaat en wat een massel dat je je 70-200 bij je had. Hier doe je het allemaal voor. Nominatie waard.

Groet, Harry

Je blijft kijken naar deze plaat, prachtig, en wat een houding en zo dichtbij.
Groet Marie-José

Schitterend!

Gr, Steven

Mooi ....
grtz, josephine

I''am really quite and donate a nomi.


groet
Jan

Stoer beeld! Lijkt me heerlijk om hem van zo dichtbij te zien.

Gr, Anneke

Tsjonge!!!! Prachtig!
Gr, Kees

Hatseflats!. Badende appelvinken en roodborstjes zien we genoeg op bp maar dit is toch even van een geheel andere orde.
Kan niet anders dat jij de hele dag verder met eens grijns hebt rondgelopen...

Proficiat. Groet, Sjors

Gaaf dat je dit kon meemaken van zo dichtbij.
Fraaie houding.

Groeten Frank

Wat een reus, zo met die 78mm. Gaaf hoor! Maar goed dat je toch even ging kijken maar de egrets.

Gr. Wilfred

Erg fraai!

Dis is niet alleen een foto, je voelt ook de beleving.
Applause
Gr. Frits

oeff. wat een beleving.

(en wat een enorme scherptediepte bij F3,2... niet gewend...)
van harte

Wat een super foto!!
Echt een van de mooiste foto's van een zeearend die ik gezien heb.

groetjes
Astrid Schute

Schitterend, wat een moment! Standpunt, houding, belichting, druppels, wat wil je nog meer?
Groet, Eric van Roon

Zo zie je maar dat je niet altijd die zware lenzen nodig hebt.
Prachtig gedaan.

Heel gaaf en indrukwekkend!

mvg Arina

Apart en indrukwekkend. Wat zal je tikker gegaan hebben. Heerlijk foto!

Gr David

Zo....da's dichtbij, mooi ook die modderspettertjes aan het wateroppervlak, en grandioze houding.... grandioze foto ook! En wijze les om in schuilhutjes ook een kortere tele bij de hand te hebben....

Fenomenaal met prachtig licht. Beter had je het waarschijnlijk niet kunnen treffen.

wat is dit mooi vastgelegd! mooi van een laag standpunt. weer een heel ander aanzicht dan je normaal ziet.... +nomi

Goh wat bijzonder, een sprookje van een foto.
Gefeliciteerd Reinder.

Indrukwekkende foto, once in a lifetime,

groet, Ane

Werkelijk fantastisch!

Weldadige foto zeg

:
 
Page 1 of 1