Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Prachtige soort en heel mooi vast gelegd.
Groet Marie-José

Inderdaad prachtige foto van deze schitterende vogel. Ik kan me de vermoeidheid wel voorstellen, ik zou gewoon nooit slapen met zulke soorten in de buurt Wink

Gr, Steven

» Last edited by steven v d b on Tue 29 Jul 2014, 18:49; edited 1 time in total

Staat er prima op.
Mooi dat je zo dichtbij kon komen.
En die vermoeidheid kan ik me ook nog goed herinneren.
Op de laatste dag kreeg ik mijn ogen bijna niet meer open Wink

Groeten Frank

Prachtig! Zonde om te gaan slapen Very Happy

gr. René

Ik geloof goed dat dat ontzettend vermoeiend is. Maar de vermoeidheid heeft je er niet van weerhouden om deze Koningseider prachtig vast te leggen. Erg mooie foto!

Gr, Anneke

Wat is die prachtig en met mooi licht.

mvg Arina

Mooi
Mooi licht ook
Kwart voor vijf Smile
Da's een 'voordeel' van ijsland, dan ga je tegen elven wel je bed opzoeken, en lig je er een keer in...

:
 
Page 1 of 1