Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Anneke66 on Wed 30 Jul 2014, 9:23
Geweldig toch! Je hebt zo onbewust een waar paradijs voor de vogels gecreëerd. Er zijn van die mensen die alle beestjes in hun tuin te lijf gaan met allerlei giftige spuitbussen; dat vind ik zo verschrikkelijk ergerlijk (ze hebben ook niet in de gaten dat dat ook voor andere beesten schadelijk is!). Gr, Anneke
pieterbj on Wed 30 Jul 2014, 12:25
Mooi Rob ! gr. pieter
Henk Laverman on Wed 30 Jul 2014, 17:08
Hallo Rob, Prachtig. Hoi henk
Arina van Veen on Thu 31 Jul 2014, 11:21
Mooi zo tussen de struik en toch scherp. mvg Arina