Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
markdevries on Wed 30 Jul 2014, 22:04
Prachtig die blik van deze prachtige uil!
Anneke66 on Wed 30 Jul 2014, 22:30
Je hebt goed je kans benut! Prachtig uiltje, prachtig licht en heel mooie kleurtinten. En die ogen; super! Gr,Anneke
Richard Diepstraten on Wed 30 Jul 2014, 23:37
Je had het al over deze foto bij het zwembad toen......, droomplaat!
Marie-José Boon on Thu 31 Jul 2014, 7:40
prachtig en helemaal takjesvrij. Groet Marie-José
peter wijn on Thu 31 Jul 2014, 9:22
erg mooi die actieve houding
Gerard Visser on Thu 31 Jul 2014, 10:11
Een van de betere foto's die ik van die locatie gezien heb! gr G
Arina van Veen on Thu 31 Jul 2014, 11:10
Heel fraai en bijzonder. mvg Arina
Wijnand van Buuren on Thu 31 Jul 2014, 15:26
Van harte gefeliciteerd! Wat een mooie opname van de soort. Scherpte ligt goed en de achtergrondtinten doen goed mee. Idd één van de betere van die locatie. Mvrgr, Wijnand.
Peter van den Berg on Thu 31 Jul 2014, 15:35
Inderdaad helemaal vrij,nog nooit zo gezien van die plek. Groet Peter.
tommie on Thu 31 Jul 2014, 20:29
Dank allen voor de reacties en belangstelling @ Richard Inderdaad Richard we hebben het er nog over gehad. Het was leuk om je daar ontmoet te hebben Groet, Tom
Henk Laverman on Thu 31 Jul 2014, 20:51
Hallo Tom, Fraai deze opname met een prachtig klein uiltje dat helemaal vrij zit. uniek foto moment. Ik heb destijds ook deze soort gezien, maar geen birdpix waardige foto kunnen maken. Ben dan ook gezond jaloers. hoi henk
Jan van der Linden on Sat 02 Aug 2014, 7:05
Ik ken de boom daar, maar inderdaad zitten ze altijd tussen de takken. Deze heb je heel mooi vrij kunnen fotografern! Groet Jan
Toledo on Sat 02 Aug 2014, 9:12
Waanzinnig Tom!! Mooi moment gepakt toen hij recht in je lens keek. Mooie kleuren en helemaal vrij, hoe mooi kan je het hebben. Groet, André