Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Paul van Giersbergen on Thu 31 Jul 2014, 11:34
Heel mooi gelukt. Groet, Paul
Gerard van zeele on Thu 31 Jul 2014, 11:51
Mooie scherpte en Dof Kees Compliment met deze. Gr
Kruisje2000 on Thu 31 Jul 2014, 13:03
Fijne, zachte kleuren. Mooie plaat van deze best wel lastige soort (qua belichting). Gr. Harry
Jakob Keun on Thu 31 Jul 2014, 16:04
Heel mooi vastgelegd. De kombinatie van de wat doffe kleuren van het lichaam met de fel gekleurde snavel komt hier uitstekend uit.
Anneke66 on Thu 31 Jul 2014, 16:39
Niet makkelijk om deze soort aantrekkelijk vast te leggen; maar het is jou wel heel goed gelukt. Erg mooi zacht beeld. Mooi dat het geel van het puntje van zijn snavel terugkomt in de bloemetjes. Gr, Anneke
Henk Laverman on Thu 31 Jul 2014, 19:11
Hallo Kees, Fraaie opname met mooi detail en kleuren vastgelegd. hoi henk
RobvdR on Thu 31 Jul 2014, 19:38
Ik heb wel iets met die lage standpunten... Gave plaat hoor. Mooie kleuren, lekker scherp. Rob
Arina van Veen on Thu 31 Jul 2014, 19:59
Die is mooi gelukt. Meestal zijn waterhoentjes toch wel schuw. Fijne, zachte kleuren. mvg Arina
Wilfried Solarz on Thu 31 Jul 2014, 20:20
Mooie setting Kees
Johan Scholtens on Fri 01 Aug 2014, 5:59
Een fleurige zomerfoto in mooi zacht licht en een prima laag standpunt. Goed gedaan Kees! Groet, Johan
Hendrik van Kampen  on Sat 02 Aug 2014, 21:19
Leuk om eens wat tijd te steken in zo'n gewone soort, met een goed resultaat.
LeerdammerKees on Sat 02 Aug 2014, 22:11
Moet altijd, qua kleuren, aan België denken als ik deze vogel zie:-) Prima foto van een ondergewaardeerde soort. Ben trouwens wel benieuwd of je het plaatselijke 'suffertje' nog haalt met deze foto want dat blijft daar in Hardinxveld natuurlijk niet onopgemerkt als je daar op je buik gaat liggen voor een vogeltje, dat moet dan toch wel iets heel zeldzaams zijn:-) Groet Kees
Kees Kroon on Mon 04 Aug 2014, 12:02
Allemaal bedankt en leuk dat tie de database gehaald hebt! Gr, Kees