Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Kees Kroon on Thu 31 Jul 2014, 12:54
Heb hem eerst eens ff goed bekeken, voor ik dit commentaar tikte! Henk hij is echt super! Gaaf die achtergrond ook! Gr, Kees
AntonT on Thu 31 Jul 2014, 14:38
Prachtige foto, de Bosruiter in zijn habitat , fraaie pose ook ! Groet Anton
Wijnand van Buuren on Thu 31 Jul 2014, 15:30
Deze is naar mijn smaak nog fraaier dan de foto die je eerder aanbood van deze soort. Ben benieuwd of deze ook in de database gaat komen.... De omgeving en begroeiing doen heel fraai mee en het licht is super. Mvrgr, Wijnand.
Rene Sluimer on Thu 31 Jul 2014, 16:55
Prachtig! Bosruiter heb je er mooi vrij opgekregen. gr. René
david on Thu 31 Jul 2014, 18:15
Prachtige foto! Gr David
RobvdR on Thu 31 Jul 2014, 18:15
Strakke plaat Henk. Die lage standpunten doe je goed! Rob
Birdwatcher70 on Thu 31 Jul 2014, 18:20
knalt van het scherm zeer mooi! met groet Spencer
Marie-José Boon on Thu 31 Jul 2014, 18:24
Een hele mooie zachte fijne opname van deze slanke Bosruiter. Groet Marie-José
Almanbrother on Thu 31 Jul 2014, 18:32
Wat bijzonder mooi! De vogel staat er natuurlijk geweldig op met een mooie houding, maar ook de gehele entourage is fijn. Kleuren zijn mooi ingetogen, niet teveel verzadigd en niet te weinig en ook de scherpte is gewoon zoals die zijn moet. Hele fijne foto! Groet, Aldert
Arina van Veen on Thu 31 Jul 2014, 19:54
Heel mooi, Henk met prachtige zachte kleuren. mvg Arina
tommie on Thu 31 Jul 2014, 20:30
Mooie plaat Henk met fijne zachte tinten. Groet, Tom
Johan Scholtens on Fri 01 Aug 2014, 6:02
Mooi zacht licht en prettig die begroeiing er naast. Een foto van Laverman-formaat! Groet, Johan
Jan van der Linden on Fri 01 Aug 2014, 7:11
Hele verhaal klopt weer, Henk. Klasse! Groet Jan
Ton Döpp on Fri 01 Aug 2014, 22:42
Prachtig Henk ! Mooie evenwichtige foto waarin alles klopt. Klasse. Groet Ton
EV on Sat 02 Aug 2014, 15:37
Mooi zacht licht en lekkere omgeving. Standpunt natuurlijk ook prima. gr. Erik
Frank Kremer on Mon 04 Aug 2014, 21:33
Prachtig in z'n habitat. Fraai zacht licht ook. Groeten Frank