Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Mooi moment te pakken, Gerard!

Groeten, Joachim.

Bijzonder mooi beeld met actie.

Toe maar 2 tegelijk waarvan 1 vliegend! Ben best jaloers Gerard!
Prachtig man!
Gr, Kees

geweldig shot, compliment
Groet, Henk-Jan

dit is genieten wat mooi

Dat is het echte werk Gerard !

gr. pieter

Hoi Gerard,

Gaaf daar, he?
Ik ga zeker van de winter nog eens terug.
Heel mooi vliegend. Toch zie ik een tikkie groenzweem, maar mooie opname.

Gr,
Marco

Geweldig mooie plaat Gerard.
Ook nog eens allebei scherp.


Groet,Jan

Mooi hoor, dat was vast genieten.

Gr. Wilfred

Prachtig Gerard, een mooie soort op een leuk moment vastgelegd. Uilen kom ik nooit tegen eigenlijk,en jaloezie komt niet in mijn woordenboek voor gelukkig, anders was ik nu jaloers geweest !

Groet Anton

Leuk en uniek beeld, Gerard, compliment.

Groet
Jan

Ik zie nogal wat steenuiltjes voorbij komen de laatste tijd, maar deze vind ik vanwege de achtergrond toch wel opvallend.
Nou ja, ook zo'n aanvliegmoment natuurlijk, doet het goed hoor!
Heel mooi Gerard
grtz, josephine

Prachtige en bijzondere opname, Gerard.

mvg Arina

hm...ik blijf lekker zeuren om meer nominaties dan 2 per dag te kunnen geven...kom ik terug om deze alsnog te nomineren, alweer op...zucht, ik geeft ut op

maarre...fraai is ie wel meneer Visser!

Quote:
zucht, ik geeft ut op

Ja zeg!
Waar zijn vriendencluppies dan wél voor?
Zo kom ik natuurlijk noooit aan de 10 nominaties, fijn is dat!
(maarre...bedankt Wink )
gr
G

nog een keer geklikt...weer niks Embarassed

Doe geen moeite Peter, het gaat toch vooral om de gedachte hè?
gr
G

Quote:
het gaat toch vooral om de gedachte hè?
gr


eigenlijk wel natuurlijk...maar ja...aan mooie gedachtes heb je niks op je CV he Laughing

Quote:
Zo kom ik natuurlijk noooit aan de 10 nominaties, fijn is dat!



ik zie dat je er inmiddels al 10 hebt...dan bewaar ik m'n nominatie maar even voor een net zo mooie foto als deze Laughing

Adembenemend... dit familie "onderonsje" Gerard. Alert gepakt zeg!
Groetjes
Roland

Toppertje Gerard..! Zowel een jong als een vliegende vogel.. Mooie plek daar volgensmij Smile
Compliment.

Groet, Thijs

Zie heel wat steenuil foto's voorbij komen de afgelopen dagen maar deze springt er, vooral qua actie, letterlijk en figuurlijk wel bovenuit. Prachtig Gerard! nomi volgt

Groet Kees

Leuk beeld zo met z'n tweeën! Mooi ook dat ze elkaar niet overlappen.

Gr, Anneke

Iedereen bedankt voor de aandacht, de reacties en de nominaties!
Very Happy
Leuk!
gr
G

:
 
Page 1 of 1