Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Jemig de pemig, ik schrok me al het apezuur toen ik deze foto zag. Pas daarna zag ik dat de foto aan de overkant is gemaakt. . . Het is namelijk een Forster's Stern.

Goed gepakt en bijzonder.

mvg Arina

@Michel: Jemig de pemig, volgens mij heb je gelijk. Dan is deze vogel (http://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=395600) vast ook een Forster's ?

Dank, Wilfred[/url]

» Last edited by Wilfred Marissen on Sat 02 Aug 2014, 19:36; edited 2 times in total
:
 
Page 1 of 1