Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Mooie frontale opname Wilfried! Moment knap gepakt!
Gr, Kees

Aa het licht kun je weinig doen, maar het goede moment heb je vakkundig te pakken!
gr
G

Iedereen heeft een objectieve en subjectieve kijk op foto,s.
Eerst de subjectieve : wat een mooie belichting, uitsnede, moment en houding. Versterkt door het opgeheven pootje met smurrie eraan en het nestpluis van het jong en de zichtbare parasiet of slak in de linker vleugel van de oudervogel.
Nu het objectieve deel : de foto staat scheef, de scherpte is niet optimaal en de verscherping is m.i. iets ruimhartig.
Ik maal er niet om want ik heb al een nominatie gegeven omdat mijn subjectieve waardering de objectieve verre overklast. Oftewel " kijken acht ik hier belangrijker dan zien".
Groet Luut

Mooi moment fraai vastgelegd.

mvg Arina

Naturelle opname Wilfried, knap en alert gepakt!
Groet
Roland

foto vind ik net zo mooi als het commentaar van luut

:
 
Page 1 of 1