Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Een prachtige foto van een soort die al een tijdje zowat bovenaan mijn wenslijstje staat Wink

Groeten, Joachim.

Schitterende foto. Mooie setting, laag standpunt, prachtige kleuren.

Groet,

Leo

Prachtig!

Is deze ook vanuit een hut met spiegelruit genomen? Met een 70-200 mm lens is het resultaat natuurlijk helemaal geweldig. Kan je iets meer zeggen over de afstand tot de vogel?

Mvrgr, Wijnand.

Erg fraai, Reinder.

Groet, Harry

Heel mooi en fraaie kleuren.

mvg Arina

Wow echt schitterend, mooie kleuren en setting!

Gr, Steven

Sublieme opname Reinder van deze mooie soort in een fraaie setting!
Groet
Roland

Gewoon schitterend...

Gr, Erik

Het is een plaatje.

Gr,
Michel

wauw wat een gave setting en mooie kleuren.

(had dit al geschreven zonder de andere commentaren te lezen maar die denken er dus precies zo over Very Happy )

Erg fraai Reinder, fraaie setting en foto ! Groet, Hans

@wijnand, ja dit is vanuit een hut achter glas. De afstand is denk ik zo'n 7 meter.

Gr.
Reinder

Geweldige plaat Reinder, de kleuren, de soort, de setting etc... Schitterend!!

Groet. Thijs

Een juweel van een foto!
Proficiat.

Groet, Johan

Heel mooi.

Groeten Frank

:
 
Page 1 of 1