Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Kruisje2000 on Sat 02 Aug 2014, 14:30
Wow...om stil van te worden. Blinkt uit in zijn simpelheid: takje, vogeltje en een wel héél fraai bijpassende achtergrond. Super mooi! Gr. Harry
Marie-José Boon on Sat 02 Aug 2014, 15:38
Prachtig wat is dit een mooie vogel en o zo mooi vast gelegd. Groet Marie-José
Marcel van der Tol  on Sat 02 Aug 2014, 15:41
Prachtige plaat, maar gezien de locatie, waarom geen Westelijke?
Henk Laverman on Sat 02 Aug 2014, 15:46
Hallo David, Mooi belicht, fijne kleuren en details. Gaaf om deze soort zo vast te leggen. hoi henk
Hans Overduin on Sat 02 Aug 2014, 16:00
Erg fraai ! Groet, Hans
Joke Huijser on Sat 02 Aug 2014, 16:16
Ik heb ze ook twee keer gezien en vast kunnen leggen op verschillende plaatsen in Spanje, maar niet zo mooi als deze. Deze is echt super, mooie scherpte. Het is de Westelijke, die komt in Spanje voor. Groet, Joke.
Servan@40 on Sat 02 Aug 2014, 16:26
Schitterende foto. Prachtig. Groeten, Servan
david on Sat 02 Aug 2014, 16:26
Kees Kroon on Sat 02 Aug 2014, 16:53
Ja super is tie! Gr, Kees
Gertjan de Zoete on Sat 02 Aug 2014, 18:22
Prachtige foto en nog steeds een wenssoort voor me!
Leo Tukker on Sat 02 Aug 2014, 18:52
Prachtige foto. Wat heb je meer nodig? Een prachtige vogel mooi op een takje in beeld gebracht. Prachtige kleuren. Ook in de achtergrond. Ik vind het een nominatie waard, maar ik heb er helaas geen meer. Groet, Leo
keesvanderklauw  on Sat 02 Aug 2014, 19:46
Prachtige opname David. Knap stukje werk. kees
FRANCOIS roland on Sat 02 Aug 2014, 19:47
Subliem in zijn eenvoudige en kleurrijke setting! Chic! Groet Roland
josephine on Sat 02 Aug 2014, 19:53
thijsglastra  on Sat 02 Aug 2014, 19:59
Prachtig vogeltje David, verder sluit ik mij volledig aan bij de voorgaande commentaren. Groet, Thijs
LeerdammerKees on Sat 02 Aug 2014, 21:59
Om soorten goed vast te leggen zijn die hutten wel handig maar het levert altijd foto's op die anderen ook hebben en dat heb je, door zelf te verkennen en te ontdekken, niet. En qua natuurbeleving wordt je er veel 'rijker' door dan een hele tijd door een luikje te turen of er al wat zit:-) En dat levert vaak fraaiere foto's op waar je met meer genoegen naar terugkijkt dan die hutfoto's. En op deze foto kun je terecht trots zijn. Groet Kees
erikruiterman on Sun 03 Aug 2014, 9:05
licht, scherpte, achtergrond, soort....alles klopt aan deze foto. Super. Gr, Erik
Joachim Pintens on Sun 03 Aug 2014, 10:09
Een erg mooie soort, die je zo te zien prachtig voor de lens hebt gehad Knappe foto! Groeten, Joachim.
Reinder on Sun 03 Aug 2014, 10:20
Mooie foto, fijne achtergrond, leuke soort, bekje open, top! Gr. Reinder
Cor Buitendijk on Sun 03 Aug 2014, 10:39
Alles klopt. Gr Cor.
Arina van Veen on Sun 03 Aug 2014, 18:56
Heel mooi met een fraai achtergrond. mvg Arina
Anneke66 on Mon 04 Aug 2014, 7:50
Perfect! (14 nominaties staat toch mooier dan 13!) Gr, Anneke
Chris Schenk on Mon 04 Aug 2014, 14:59
Mooi!
Frank Kremer on Mon 04 Aug 2014, 21:30
Die heb je er fraai op staan. Prachtig van kleur en met veel detail. Groeten Frank
sieb on Tue 05 Aug 2014, 10:11
Heel fraai en ook voor mij ook een herkenbare manier van te werk gaan. En in Spanje kan je overal tegen leuke verrassingen aanlopen. Groet, Sieb