Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Laat je zo,n mooie vogel twee jaar wachten om hem te kunnen bewonderen, prachtig.
Groet Marie-José

Super!
Gr, Kees

Prachtige vogel en achtergrond en met insect!

Gr, Steven

Waanzinnige vogel en foto!
Subliem belicht; de lichte snavel, het zwart en het rood!
Achtergrond, takje, scherpte, kleuren, lekker beeldvullend en ga zo maar door.. Allemaal top.
Insect had van mij niet in beeld gehoeven, vind m eigenlijk meer afleiden dan dat het wat toevoegt.
Maar verder complimenten, schitterend plaat van deze prachtsoort.

Groet, Thijs

Prachtsoort en foto en eens met Thijs

Insect stoort maar vind ik

Grt
Charly

Prachtig!

Met zelfs nog in het knalrood goed detail springt deze foto er echt uit, vind ik. Rood is zo moeilijk, om daar goed detail in te krijgen.
Samen met de groene achtergrond een heel kleurrijk plaatje, met de mooi scherpe vogel.
En toch: die groene achtergrond: die is me veel te egaal. Het insect vind ik dan wel weer leuk erbij.
grtz, josephine

Een juweeltje zou ik zeggen.

Wilfred

Beauty hoor. Ook nog overal detail in te zien, erg knap.
Gr. Frits

Errug fraai!
Bij mij waren de lichtomstandigheden erbarmelijk dat ik deze vogel zag in Costa Rica. Ik hoop op nog een herkansing..
Vliegje voegt inderdaad weinig toe naar mijn mening.
Is de vogel licht ingeflitst?

Grtz. Matt.

» Last edited by Mattias Hofstede on Sun 03 Aug 2014, 16:03; edited 1 time in total

Prachtige opname van een bijzonder mooie vogel.

mvg Arina

Idd invulflits gebruikt Mattias...doe ik wel vaker als de zon pal boven staat!

Zonder meer een prachtige soort en mooie pose van deze spectaculaire vogel. Ik vindt het rood aan de harde kant, ik neem aan door vrij fel licht in combinatie met flits. Daardoor krijg je ook een glans over het het rood waardoor je aan kleurdiepte verliest. Rood is zeer lastig weergeven in de tropen! Neemt niet weg dat het een mooie foto is.

groeten Ronald

:
 
Page 1 of 1