Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Marie-José Boon on Sat 02 Aug 2014, 16:52
Laat je zo,n mooie vogel twee jaar wachten om hem te kunnen bewonderen, prachtig. Groet Marie-José
Kees Kroon on Sat 02 Aug 2014, 16:54
Super! Gr, Kees
steven v d b on Sat 02 Aug 2014, 16:57
Prachtige vogel en achtergrond en met insect! Gr, Steven
thijsglastra  on Sat 02 Aug 2014, 17:09
Waanzinnige vogel en foto! Subliem belicht; de lichte snavel, het zwart en het rood! Achtergrond, takje, scherpte, kleuren, lekker beeldvullend en ga zo maar door.. Allemaal top. Insect had van mij niet in beeld gehoeven, vind m eigenlijk meer afleiden dan dat het wat toevoegt. Maar verder complimenten, schitterend plaat van deze prachtsoort. Groet, Thijs
charlysax on Sat 02 Aug 2014, 17:17
Prachtsoort en foto en eens met Thijs Insect stoort maar vind ik Grt Charly
Rick Robaard on Sat 02 Aug 2014, 17:53
Prachtig!
josephine on Sat 02 Aug 2014, 19:40
Met zelfs nog in het knalrood goed detail springt deze foto er echt uit, vind ik. Rood is zo moeilijk, om daar goed detail in te krijgen. Samen met de groene achtergrond een heel kleurrijk plaatje, met de mooi scherpe vogel. En toch: die groene achtergrond: die is me veel te egaal. Het insect vind ik dan wel weer leuk erbij. grtz, josephine
Wilfred Marissen on Sat 02 Aug 2014, 20:22
Een juweeltje zou ik zeggen. Wilfred
Frits Stoekenbroek on Sun 03 Aug 2014, 10:41
Beauty hoor. Ook nog overal detail in te zien, erg knap. Gr. Frits
Mattias Hofstede on Sun 03 Aug 2014, 15:39
Errug fraai! Bij mij waren de lichtomstandigheden erbarmelijk dat ik deze vogel zag in Costa Rica. Ik hoop op nog een herkansing.. Vliegje voegt inderdaad weinig toe naar mijn mening. Is de vogel licht ingeflitst? Grtz. Matt.
Arina van Veen on Sun 03 Aug 2014, 18:51
Prachtige opname van een bijzonder mooie vogel. mvg Arina
Michael Van Bosch on Mon 04 Aug 2014, 9:01
Idd invulflits gebruikt Mattias...doe ik wel vaker als de zon pal boven staat!
Brasil on Mon 04 Aug 2014, 21:04
Zonder meer een prachtige soort en mooie pose van deze spectaculaire vogel. Ik vindt het rood aan de harde kant, ik neem aan door vrij fel licht in combinatie met flits. Daardoor krijg je ook een glans over het het rood waardoor je aan kleurdiepte verliest. Rood is zeer lastig weergeven in de tropen! Neemt niet weg dat het een mooie foto is. groeten Ronald