Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
steven v d b on Sat 02 Aug 2014, 19:12
Weinig mm's leveren dikwijls leuke plaatjes op, zo ook hier. Ik vind hem erg mooi! Gr, Steven
josephine on Sat 02 Aug 2014, 19:35
Onwijs mooi natuurlijk. Het licht, de lucht, de houding. Ik vind het zelf wel jammer dat deze verticaal is - het beeld houdt bij de kleine jan-van-gent wel erg abrupt op. Maar vooral mooi! grtz, josephine
thijsglastra  on Sat 02 Aug 2014, 19:47
Schitterende foto Hans, weer eens een hele andere plaat! Die 'grote' foto bij je blog met die donkere, dreigende luchten, vind ik subliem. Jan-van-gent heeft hier iet wat weinig ruimte maar het geheel is prachtig!! Compliment. Groet, Thijs
Marie-José Boon on Sat 02 Aug 2014, 21:03
Mooi met de donkere wolken en een mooi beeld van deze Jan van Gent. Groet Marie-José
peter wijn on Sat 02 Aug 2014, 21:18
mooi niet alleen de kortere lens, ook de dikke lucht
LeerdammerKees on Sat 02 Aug 2014, 21:39
Dat zal wel even 'slikken' geweest zijn om zonder tele dit mooie vogeleiland te bezoeken:-) Maar ook met een kort lenssie kun je mooie foto's maken en dat laat je voortreffelijk zien! Groet Kees
Hendrik van Kampen  on Sat 02 Aug 2014, 21:52
Prachtig sfeertje. Kleine Jannetje dat uiterst links over de rand piept is erg belangrijk voor het beeld en de beleving maar zit iets te dicht tegen de rand.
Marco Simonis on Sun 03 Aug 2014, 6:35
Dat je er nog puf in heb, als je 105 km per dag fietst Mooie opname. Gr, Marco
Boudewijn Schreiner on Sun 03 Aug 2014, 11:28
Aangename verticale beeldopbouw. Kleine Gent versterkt het beeld. Welke bedoeling had je bij deze foto met dat ND filter? groet, Boudewijn
Gerard Visser on Sun 03 Aug 2014, 11:37
Erg leuk-afwijkend en mooi Helgolandbeeld, Hans! gr G
Hans Overduin on Sun 03 Aug 2014, 11:44
Dank voor de reacties ! @Boudewijn: het grijsverloopfilter zorgt hier voor wat extra nadruk op de wolkenpartijen boven in beeld.
Arina van Veen on Sun 03 Aug 2014, 18:49
Heel fraai, Hans. Prachtig met die lucht. mvg Arina
Frank Kremer on Mon 04 Aug 2014, 21:19
Prachtig opname Hans. Groeten Frank