Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Weinig mm's leveren dikwijls leuke plaatjes op, zo ook hier. Ik vind hem erg mooi!

Gr, Steven

Onwijs mooi natuurlijk. Het licht, de lucht, de houding.
Ik vind het zelf wel jammer dat deze verticaal is - het beeld houdt bij de kleine jan-van-gent wel erg abrupt op.
Maar vooral mooi!
grtz, josephine

Schitterende foto Hans, weer eens een hele andere plaat! Die 'grote' foto bij je blog met die donkere, dreigende luchten, vind ik subliem.
Jan-van-gent heeft hier iet wat weinig ruimte maar het geheel is prachtig!!
Compliment.

Groet, Thijs

Mooi met de donkere wolken en een mooi beeld van deze Jan van Gent.
Groet Marie-José

mooi
niet alleen de kortere lens, ook de dikke lucht

Dat zal wel even 'slikken' geweest zijn om zonder tele dit mooie vogeleiland te bezoeken:-) Maar ook met een kort lenssie kun je mooie foto's maken en dat laat je voortreffelijk zien!

Groet Kees

Prachtig sfeertje. Kleine Jannetje dat uiterst links over de rand piept is erg belangrijk voor het beeld en de beleving maar zit iets te dicht tegen de rand.

Dat je er nog puf in heb, als je 105 km per dag fietst Laughing
Mooie opname.

Gr,
Marco

Aangename verticale beeldopbouw.
Kleine Gent versterkt het beeld.
Welke bedoeling had je bij deze foto met dat ND filter?
groet,
Boudewijn

Erg leuk-afwijkend en mooi Helgolandbeeld, Hans!
gr
G

Dank voor de reacties !
@Boudewijn: het grijsverloopfilter zorgt hier voor wat extra nadruk op de wolkenpartijen boven in beeld.

Heel fraai, Hans. Prachtig met die lucht.

mvg Arina

Prachtig opname Hans.

Groeten Frank

:
 
Page 1 of 1