Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Heel gaaf Thijs, deze landende ZK. Leuk dat we ook een stukje te zien krijgen van waar 'ie naartoe gaat ! Mooi man ! Hans

Je maakt me echt wel jaloers met je beschrijving hoor! Lapland is één van mijn droombestemmingen, hopelijk geraak ik er ooit eens.

Fantastische foto! Leuke houding, mooi scherp en met visje! De gebrilde varianten in de achtergrond zijn ook leuk.

Gr, Steven

Heel fraai resultaat. Mooi met het visje in zijn snavel en goed scherp. Mooie houding. Knap gedaan

mvg Arina

3 weken Lapland, je zal het wel geweldig hebben gehad.
Dit is al een mooie opname, leuke houding en ook nog met een visje.
Groet Marie-José

Thijs wat een mooie reis heb jij gemaakt man!Schitterende plaat die je hier laat zien Very Happy

Grt,Ben

Ik dacht eerst, er is er een jarig.....
Mooi hoor, prachtig vastgelegd.
Gr. Frits

Hallo Thijs,
Prachtig. Ben benieuwd wat nog gaat volgen.
hoi henk

Thijs, hij is top!
Pluim volgt nog!
gr
G

Prachtig Thijs! Fraai vastgelegd en ben benieuwd wat voor moois er allemaal nog volgt...

Groet Kees

Perfect Thijs! Uiteraard ben ik ook benieuwd naar de volgende foto's uit het hoge noorden!
Gr, Kees

Gave houding, zal geweldig zijn geweest daar.

Groet,
Michel

Een hele mooie, groet, Marianne

Fraaie houding.
Mooi vastgelegd.

Groeten Frank

Mooi dynamisch beeld en toch ook wel grappig met die platvoeten,

groet, Ane

Mooi de vogel "bevroren" in deze bijzondere houding in de blauwe helft van de foto, waarbij de vogels rechtsonder tegelijk iets verraden over de vogelrijkdom waarover je schrijft.

Groet,
Sieb

Iedereen bedankt voor de leuke en positieve commentaren! Ook leuk al die nominaties.

Groet, Thijs

:
 
Page 1 of 1