Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Hans Overduin on Sun 03 Aug 2014, 18:19
Heel gaaf Thijs, deze landende ZK. Leuk dat we ook een stukje te zien krijgen van waar 'ie naartoe gaat ! Mooi man ! Hans
steven v d b on Sun 03 Aug 2014, 18:27
Je maakt me echt wel jaloers met je beschrijving hoor! Lapland is één van mijn droombestemmingen, hopelijk geraak ik er ooit eens. Fantastische foto! Leuke houding, mooi scherp en met visje! De gebrilde varianten in de achtergrond zijn ook leuk. Gr, Steven
Arina van Veen on Sun 03 Aug 2014, 18:30
Heel fraai resultaat. Mooi met het visje in zijn snavel en goed scherp. Mooie houding. Knap gedaan mvg Arina
Marie-José Boon on Sun 03 Aug 2014, 19:14
3 weken Lapland, je zal het wel geweldig hebben gehad. Dit is al een mooie opname, leuke houding en ook nog met een visje. Groet Marie-José
PEARL JAM on Sun 03 Aug 2014, 19:22
Thijs wat een mooie reis heb jij gemaakt man!Schitterende plaat die je hier laat zien Grt,Ben
Frits Stoekenbroek on Sun 03 Aug 2014, 19:57
Ik dacht eerst, er is er een jarig..... Mooi hoor, prachtig vastgelegd. Gr. Frits
Henk Laverman on Sun 03 Aug 2014, 21:58
Hallo Thijs, Prachtig. Ben benieuwd wat nog gaat volgen. hoi henk
Gerard Visser on Sun 03 Aug 2014, 22:21
Thijs, hij is top! Pluim volgt nog! gr G
LeerdammerKees on Sun 03 Aug 2014, 23:18
Prachtig Thijs! Fraai vastgelegd en ben benieuwd wat voor moois er allemaal nog volgt... Groet Kees
Kees Kroon on Mon 04 Aug 2014, 6:28
Perfect Thijs! Uiteraard ben ik ook benieuwd naar de volgende foto's uit het hoge noorden! Gr, Kees
deBeer on Mon 04 Aug 2014, 9:36
Gave houding, zal geweldig zijn geweest daar. Groet, Michel
macslot on Mon 04 Aug 2014, 11:53
Een hele mooie, groet, Marianne
Frank Kremer on Mon 04 Aug 2014, 17:19
Fraaie houding. Mooi vastgelegd. Groeten Frank
anevanrees on Mon 04 Aug 2014, 21:20
Mooi dynamisch beeld en toch ook wel grappig met die platvoeten, groet, Ane
sieb on Mon 04 Aug 2014, 22:28
Mooi de vogel "bevroren" in deze bijzondere houding in de blauwe helft van de foto, waarbij de vogels rechtsonder tegelijk iets verraden over de vogelrijkdom waarover je schrijft. Groet, Sieb
thijsglastra  on Tue 05 Aug 2014, 13:08
Iedereen bedankt voor de leuke en positieve commentaren! Ook leuk al die nominaties. Groet, Thijs