Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Blijft een bijzonder beest, wat een poten.
Mooi weergegeven.
Gr. Frits

Mmmmm, fraaie witten!

Mvrgr, Wijnand.

Mooi !

Gr. arnold

Heel mooi zo met het struikje rechts!
Gr, Kees

Mooi dat pootje omhoog.
En het wit is prima.
Mooi gedaan, J!
gr
G

Bedankt heren, voor de reacties weer. Voor wie het daar nog niet kent: echt een aanrader, omdat daar in de omgeving nog meer aardige plekjes zijn, en het is leuk te combineren met een bezoekje aan Jerez de la Frontera - op zich al goed voor een volle dag pret (flamenco, paardendressuur, de sherry bodega's, het racecircuit, de dierentuin .... ik moet zeggen dat ik dat lang niet allemaal heb gezien hoor).
grtz, josephine

Mooie foto, Josephine. Vele detail, wit mooi onder controle. Leuk met dat struikje aan de rechterkant en de mooi gele tenen prima in beeld gebracht.

Groet,

Leo

Fraaie opname, Josephine met mooie belichting.

mvg Arina

De lepelaar is mooi maar deze vind ik net iets mooier. Prachtig die behoedzame stap en technisch bijzonder fraai op de foto gezet, Klasse!

Groet Kees

:
 
Page 1 of 1