Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Frits Stoekenbroek on Mon 04 Aug 2014, 5:20
Blijft een bijzonder beest, wat een poten. Mooi weergegeven. Gr. Frits
Wijnand van Buuren on Mon 04 Aug 2014, 7:41
Mmmmm, fraaie witten! Mvrgr, Wijnand.
arnold merckx on Mon 04 Aug 2014, 11:01
Mooi ! Gr. arnold
Tom Verhulst on Mon 04 Aug 2014, 11:45
Heel mooi ! Waren daar ook begin juni, leuk gebied. Tom
Kees Kroon on Mon 04 Aug 2014, 11:50
Heel mooi zo met het struikje rechts! Gr, Kees
Gerard Visser on Mon 04 Aug 2014, 12:12
Mooi dat pootje omhoog. En het wit is prima. Mooi gedaan, J! gr G
josephine on Mon 04 Aug 2014, 16:59
Bedankt heren, voor de reacties weer. Voor wie het daar nog niet kent: echt een aanrader, omdat daar in de omgeving nog meer aardige plekjes zijn, en het is leuk te combineren met een bezoekje aan Jerez de la Frontera - op zich al goed voor een volle dag pret (flamenco, paardendressuur, de sherry bodega's, het racecircuit, de dierentuin .... ik moet zeggen dat ik dat lang niet allemaal heb gezien hoor). grtz, josephine
Leo Tukker on Mon 04 Aug 2014, 18:00
Mooie foto, Josephine. Vele detail, wit mooi onder controle. Leuk met dat struikje aan de rechterkant en de mooi gele tenen prima in beeld gebracht. Groet, Leo
Arina van Veen on Mon 04 Aug 2014, 18:29
Fraaie opname, Josephine met mooie belichting. mvg Arina
LeerdammerKees on Mon 04 Aug 2014, 22:37
De lepelaar is mooi maar deze vind ik net iets mooier. Prachtig die behoedzame stap en technisch bijzonder fraai op de foto gezet, Klasse! Groet Kees