Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Kees Kroon on Mon 04 Aug 2014, 11:49
Geweldig Gerard! Het is zeker een aandoenlijk beeld! Gr, Kees
Frits Stoekenbroek on Mon 04 Aug 2014, 12:26
Subliem, wat geweldig dat je dit hebt kunnen vastleggen. Hoezo de Bigma, fotografeer je met beide ?. Gr. Frits
thijsglastra  on Mon 04 Aug 2014, 12:28
H E L E M A A L g e w e l d i g !!!! Schitterend, schitterend... Groet Thijs
Paul van Giersbergen on Mon 04 Aug 2014, 12:38
Dit is heel erg fraai. Groet, Paul
arnold merckx on Mon 04 Aug 2014, 12:44
Wát een prachtige foto ! Gr. arnold
Reinder on Mon 04 Aug 2014, 14:17
Erg mooie foto, je kan er allerlei verhalen bij bedenken: - Zie je 'm zitten daarbinnen? - Ruik eens of die nieuwe tandpasta werkt - etc. Nomi! Gr. Reinder
Hans Overduin on Mon 04 Aug 2014, 14:38
Mooi man ! Leuk hoor, zie je toch ook niet elke dag ! Gaaf.... groet, Hans
Marie-José Boon on Mon 04 Aug 2014, 14:58
Zo mooi om ze zo samen te zien. Mooi vast gelegd. Groet Marie-José
Wilfried Solarz on Mon 04 Aug 2014, 15:11
genieten hiervan
PEARL JAM on Mon 04 Aug 2014, 15:11
Bijzonder mooie opname.Nominatie waardig.... Groet,Ben
Ton Döpp on Mon 04 Aug 2014, 15:25
Geweldig Gerard, misschien iets voor in mijn wachtkamer Groet Ton
Marco Simonis on Mon 04 Aug 2014, 16:08
Deze foto is niet geplaatst om de volgende reden(en): Zie dit topic voor meer informatie - 403 Anders nl. Reclame voor hutten proberen we zoveel mogelijk te weren, vandaar dat deze foto niet via het Tijdelijk album loopt. Dus kijk uit wat je zegt Mooie opname, maar goed dat je de sigma bij je had Gr, Marco
Chris van Rijswijk on Mon 04 Aug 2014, 16:21
Mooi foto, Gerard! Ik was er bij en schreef er een blog over: http://www.birdshooting.nl/index.php/blog/84-steenuilen-fotograferen
Bert Ooms  on Mon 04 Aug 2014, 16:38
Proficiat Gerard! Heel sterk beeld en een prachtig moment! Groet, Bert
Bert Snijder on Mon 04 Aug 2014, 16:42
Kan het nog mooier? Groet, Bert
Frank Kremer on Mon 04 Aug 2014, 16:54
Prachtig! Groeten Frank
Edward van Altena on Mon 04 Aug 2014, 17:02
Applaus !! Mvg, Edward
josephine on Mon 04 Aug 2014, 17:16
Kan het niet een beetje minder, G.? Zo maak je iedereen jaloers hoor, en je weet waar dat toe kan leiden .... Ik kan natuurlijk nu wel de lof gaan zingen over deze foto, maar dat is niet erg origineel. Dat doet iedereen al. Nee, wat mij opvalt, en dat vind ik zo leuk: De ene uil heeft het ene deel van zijn oog bedekt, de andere het andere. Bij elkaar 1 oog, inclusief twee oogleden. Het is maar een detail .... grtz, josephine
Leo Tukker on Mon 04 Aug 2014, 18:01
Wat moet je hier nog voor commentaar aan toevoegen? Schitterend! Ik vind het een nominatie waard. Groet, Leo
Arina van Veen on Mon 04 Aug 2014, 18:17
Geweldig!! Kan nu niet nomineren, dus de nominatie volgt nog. Wat een fantastische momenten om vast te leggen. mvg Arina
Pascal Gielen on Mon 04 Aug 2014, 19:00
Schitterende opname, prachtig moment heb je hier.
Toledo on Mon 04 Aug 2014, 19:34
Zo gaaf dit moment!! Compliment!! Groet, André
anevanrees on Mon 04 Aug 2014, 21:17
Wat een mooie,aandoenlijke foto vanaf zo'n lelijke plek (Blog van van Rijswijk) Groet, Ane
LeerdammerKees on Mon 04 Aug 2014, 22:44
Prachtig! En is het gewoon een feit dat op de lelijkste plekken meestal de meeste en de mooiste vogels zitten. En nu is het ook een feit dat je er de mooiste foto's maakt Groet Kees
Boudewijn Schreiner on Tue 05 Aug 2014, 0:15
Ik had me bij die plek ook iets anders voorgesteld. Zo zie je maar. Heerlijk moment bij dat fraaie licht na dat regenbuitje. groet, Boudewijn