Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Geweldig Gerard! Het is zeker een aandoenlijk beeld!
Gr, Kees

Subliem, wat geweldig dat je dit hebt kunnen vastleggen.

Hoezo de Bigma, fotografeer je met beide ?.

Gr. Frits

H E L E M A A L g e w e l d i g !!!!
Schitterend, schitterend... Wink

Groet Thijs

Dit is heel erg fraai.
Groet, Paul

Wát een prachtige foto !

Gr. arnold

Erg mooie foto, je kan er allerlei verhalen bij bedenken:
- Zie je 'm zitten daarbinnen?
- Ruik eens of die nieuwe tandpasta werkt
- etc.

Nomi!

Gr.
Reinder

Mooi man ! Leuk hoor, zie je toch ook niet elke dag ! Gaaf.... groet, Hans

Zo mooi om ze zo samen te zien.
Mooi vast gelegd.
Groet Marie-José

genieten hiervan

Bijzonder mooie opname.Nominatie waardig....

Groet,Ben

Geweldig Gerard, misschien iets voor in mijn wachtkamer Smile

Groet Ton

Deze foto is niet geplaatst om de volgende reden(en):
Zie dit topic voor meer informatie

- 403 Anders nl.
Reclame voor hutten proberen we zoveel mogelijk te weren, vandaar dat deze foto niet via het Tijdelijk album loopt.

Dus kijk uit wat je zegt Wink

Mooie opname, maar goed dat je de sigma bij je had Laughing

Gr,
Marco

Mooi foto, Gerard!

Ik was er bij en schreef er een blog over: http://www.birdshooting.nl/index.php/blog/84-steenuilen-fotograferen

» Last edited by Chris van Rijswijk on Mon 04 Aug 2014, 16:22; edited 2 times in total

Proficiat Gerard!
Heel sterk beeld en een prachtig moment!

Groet,
Bert

Kan het nog mooier?

Groet,

Bert

Prachtig!

Groeten Frank

Applaus !!

Mvg,

Edward

Kan het niet een beetje minder, G.? Zo maak je iedereen jaloers hoor, en je weet waar dat toe kan leiden ....
#evil
Ik kan natuurlijk nu wel de lof gaan zingen over deze foto, maar dat is niet erg origineel. Dat doet iedereen al.
Nee, wat mij opvalt, en dat vind ik zo leuk:
De ene uil heeft het ene deel van zijn oog bedekt, de andere het andere. Bij elkaar 1 oog, inclusief twee oogleden.
Het is maar een detail ....
grtz, josephine

Wat moet je hier nog voor commentaar aan toevoegen? Schitterend! Ik vind het een nominatie waard.

Groet,

Leo

Geweldig!! Kan nu niet nomineren, dus de nominatie volgt nog.
Wat een fantastische momenten om vast te leggen.

mvg Arina

Schitterende opname, prachtig moment heb je hier.

Zo gaaf dit moment!!
Compliment!!

Groet,
André

Wat een mooie,aandoenlijke foto vanaf zo'n lelijke plek (Blog van van Rijswijk)

Groet, Ane

Prachtig! En is het gewoon een feit dat op de lelijkste plekken meestal de meeste en de mooiste vogels zitten. En nu is het ook een feit dat je er de mooiste foto's maakt Wink

Groet Kees

Ik had me bij die plek ook iets anders voorgesteld.
Zo zie je maar.
Heerlijk moment bij dat fraaie licht na dat regenbuitje.
groet,
Boudewijn

:
 
Page 1 of 2
Goto page 1, 2  Next