Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
peter wijn on Mon 04 Aug 2014, 19:23
nu ja, die mooie tak hangt daar dan ook niet voor niks misschien al bijna een week mooi ruimtelijk Edward compliment
Leo Tukker on Mon 04 Aug 2014, 19:51
Prachtige foto, Edward. IJsvogels zijn erg fotogeniek. Mooie kleuren, fraaie compositie, mooie achtergrond en de tak is inderdaad ook mooi. Groet, Leo
Johan Scholtens on Mon 04 Aug 2014, 20:20
Een foto "uit-het-boekje", maar o-zo-mooi ! Alles klopt, ik ben er weg van... Groet, Johan
Joachim Pintens on Mon 04 Aug 2014, 20:26
Een schitterende foto, en wellicht de mooiste ijsvogeltak die ik ooit gezien heb Groeten, Joachim.
Kees Kroon on Mon 04 Aug 2014, 20:59
Met vliegbeelden ben je niet te evenaren! Gewoon op een takkie is ook bij jou o zo mooi! Gr, Kees
Ad Sprang on Mon 04 Aug 2014, 21:02
Technisch een plaatje! Die tak vind ik te gekunsteld; het in scène gezette druipt er vanaf. Ik heb sowieso een allergie voor bemoste takjes, simpelweg omdat deze te pas en te onpas worden toegepast. Groeten, @d
Edward van Altena on Mon 04 Aug 2014, 21:12
steven v d b on Mon 04 Aug 2014, 21:23
Al de prachtige IJsvogelfoto's komen er weer aan! Deze is echt prachtig! Ik ben wel fan van het takje. Gr, Steven
Frank Kremer on Mon 04 Aug 2014, 21:26
Prachtige houding zo met de kop gedraaid en die opvallende lichtblauwe streep op de rug. Mooi met visje. Groeten Frank
Ton Döpp on Mon 04 Aug 2014, 21:49
Deze staat er wel erg fraai op Edward. Wat mij opvalt is het vele rood van de snavel , dat zie je niet vaak. Meestal heeft alleen de basis wat rood. Het takje , ik heb er geen moeite mee, vind het zelfs best mooi. Zelf probeer ik altijd van alles uit maar je ziet altijd als het geplaatst is . Groet Ton
Thijs on Mon 04 Aug 2014, 21:58
De pose is prachtig met de lichte streep over rug goed zichtbaar. Zowel Ad als Edward hebben een punt wat betreft het takje.. Overigens, volgens mij is het een kikkervis van een bastaardkikker.
LeerdammerKees on Mon 04 Aug 2014, 22:10
Dacht eerst toen ik de foto op de thumbnail zag dat ie op een poedel zat Maar ik vind het wel een 'creatief' mooi gedecoreerd takkie en het gaat natuurlijk meer om de vogel dan om dat stuk hout en die staat er heel fraai op. Heb het trouwens wel eens geprobeerd met een dichtgevouwen geknakte parasol maar daar ging ie toch niet opzitten Groet Kees
Anneke66 on Tue 05 Aug 2014, 7:12
Wauw, wat is dit mooi! Gr, Anneke
Jan van der Linden on Tue 05 Aug 2014, 9:44
Ah, nu even niet vliegend. Prachtig op fraai takje. Mooi, Edward. Groet Jan
FRANCOIS roland on Tue 05 Aug 2014, 13:08
Een fotogenieke IJspauw-dame met een "amuse-gueule" op een opvallende plaats... Groet Roland
thijsglastra  on Tue 05 Aug 2014, 13:11
Ik vind het een mooi geheel Edward! Zelf vind ik bemoste takken wel mooi. Technisch weer top en een schitterende pose! Fraai. Groet, Thijs
Joel Nijsse on Tue 05 Aug 2014, 18:27
top foto Goede compositie!
Gerard Visser on Tue 05 Aug 2014, 18:34
Prachtfoto, natuurlijk. De discussie over het takje is een beetje overbodig, omdat dat over smaak gaat. Van mij mag dit wel, in ieder geval beter dan zo'n kale 'stok'. gr G