Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Ik vind hem toch erg knap. gr. peter

Ik vind hem mooi Frits.

Met vriendelijke groet,

Edward

Bijzonder - het licht op het vogeltje tegen een zonder meer spannende achtergrond. En 1/10 seconde, dat is al nog bijzonderder.
Het resultaat is een bijzonder dramatische plaat.
Dus driedubbel bijzonder.
Als je erbij zou hebben geschreven dat je knetterstoned was toen je deze maakte zou het me niets hebben verbaasd #Fadeing color
Heel mooi in elk geval, het beetje spinrag of wat het ook is doet nog leuk mee.
grtz, josephine

Heel knap en dat met 1/10e Shocked Proficiat!

Groet Kees

Bijzonder beeld. Mooi
Groeten, Servan

Super; en wat een mooie lichtval!

Gr, Anneke

Lieve mensen, dank voor jullie reactie.
@Josephine, stoned, no way. Wel een beetje gek om 06.00 al op je buik te gaan liggen Very Happy

Wat een mooi licht had je hier.
Knappe instellingen...

Groet, Johan

Prachtig gebruik gemaakt van het eerste ochtendlicht op deze ijsvogel. Daardoor - én de takken in de achtergrond buiten de scherpte - vind ik de foto heel schilderachtig overkomen. Hele prestatie om deze scherpte met 1/10 neer te zetten! De vogel moet maar net op dat moment stil blijven zitten....compliment dus.

:
 
Page 1 of 1