Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
henk bogaard on Tue 05 Aug 2014, 23:09
verbazingwekkend mooi Groet, Henk
Arina van Veen on Wed 06 Aug 2014, 14:49
Geweldig knap en goed geschoten. mvg Arina
Ton Döpp on Wed 06 Aug 2014, 18:32
Iedereen bedankt voor de aardige opmerkingen. Peter, ik heb er natuurlijk wel aan gedacht om zoiets in elkaar te knutselen maar dat is nog niet zo makkelijk, wie weet komt het er nog eens van. Groet Ton
williamstegink on Thu 07 Aug 2014, 7:44
een mooi resultaat waar je blij mee mag zijn zo tref je ze niet dagelijks. william
macslot on Thu 07 Aug 2014, 14:10
Subliem! Groet, Marianne nomi volgt
Frankw on Thu 07 Aug 2014, 20:39
Beste Ton, Ik ben inmiddels al een paar jaar een groot bewonderaar van je, geheel en uiteraard platonisch wel te verstaan... Maar dit plaatje doet velen van ons toch wel weer even in ons hempie staan, zeker als er dan ook nog "manual focus" onderstaat! Wrijf het er nog maar eens lekker in... Top, ook en die andere ijsvogel. groet Frank
Joep Tomlow on Fri 08 Aug 2014, 10:59
Knap, heel knap....en dat zonder opstelling van flitsers....