Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

verbazingwekkend mooi
Groet, Henk

Geweldig knap en goed geschoten.

mvg Arina

Iedereen bedankt voor de aardige opmerkingen.
Peter, ik heb er natuurlijk wel aan gedacht om zoiets in elkaar te knutselen maar dat is nog niet zo makkelijk, wie weet komt het er nog eens van.

Groet Ton

een mooi resultaat waar je blij mee mag zijn zo tref je ze niet dagelijks.
william

Subliem! Groet, Marianne

nomi volgt

Beste Ton,

Ik ben inmiddels al een paar jaar een groot bewonderaar van je, geheel en uiteraard platonisch wel te verstaan...

Maar dit plaatje doet velen van ons toch wel weer even in ons hempie staan, zeker als er dan ook nog "manual focus" onderstaat!
Wrijf het er nog maar eens lekker in... Very Happy

Top, ook en die andere ijsvogel.

groet
Frank

Knap, heel knap....en dat zonder opstelling van flitsers....

:
 
Page 2 of 2
Goto page Previous  1, 2