Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Mooie grauwe sfeer met dito Meeuwen.
Het 'Oostblokgevoel' bekruipt me.
Intrigerende foto.
gr
G

Inderdaad een mooie sfeer. Mij doet het, in navolging van Gerard, denken aan dat liedje van Klein Orkest: " Over de Muur".
Ik denk overigens dat het niet allemaal Geelpootmeeuwen zijn, want enkele juveniele vogels zijn een stuk groter dan de adulte Geelpootmeeuw.

Groet,

Leo

Quote:
Ik denk overigens dat het niet allemaal Geelpootmeeuwen zijn, want enkele juveniele vogels zijn een stuk groter dan de adulte Geelpootmeeuw.


Zou het maatverschil niet gewoon het verschil kunnen zijn tussen jongetjes en meisjes?
Groeten, Leo

Mooie tinten bij elkaar. Het zou zomaar een schilderijtje kunnen zijn.

Gr, Anneke

Oostblokgevoel en Muur, ja, daar kan ik mij ook wel in vinden.
En ja, die tinten vond ik ook passend.
Ik snap de gedachtegang van Leo T, maar ik volg toch de andere Leo.
Of bepaalde jongen strekken zich net wat meer, of het perspectief geeft een wat vertekend beeld. Want wat er aan volwassen meeuw te vinden was daar in de haven, was enkel geelpootmeeuw.
En bedankt voor de reacties.


Sieb

Een echte 'sieb' Wink Vooral qua kleuren een prachtfoto!

Groet Kees

Inderdaad een echte Oostbloksfeer, goed gezien en gefotografeerd!

Gr, Steven

:
 
Page 1 of 1