Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Gerard Visser on Tue 05 Aug 2014, 18:39
Mooie grauwe sfeer met dito Meeuwen. Het 'Oostblokgevoel' bekruipt me. Intrigerende foto. gr G
Leo Tukker on Tue 05 Aug 2014, 18:54
Inderdaad een mooie sfeer. Mij doet het, in navolging van Gerard, denken aan dat liedje van Klein Orkest: " Over de Muur". Ik denk overigens dat het niet allemaal Geelpootmeeuwen zijn, want enkele juveniele vogels zijn een stuk groter dan de adulte Geelpootmeeuw. Groet, Leo
leo snellink  on Tue 05 Aug 2014, 19:31
Anneke66 on Tue 05 Aug 2014, 20:25
Mooie tinten bij elkaar. Het zou zomaar een schilderijtje kunnen zijn. Gr, Anneke
sieb on Tue 05 Aug 2014, 22:38
Oostblokgevoel en Muur, ja, daar kan ik mij ook wel in vinden. En ja, die tinten vond ik ook passend. Ik snap de gedachtegang van Leo T, maar ik volg toch de andere Leo. Of bepaalde jongen strekken zich net wat meer, of het perspectief geeft een wat vertekend beeld. Want wat er aan volwassen meeuw te vinden was daar in de haven, was enkel geelpootmeeuw. En bedankt voor de reacties. Sieb
LeerdammerKees on Tue 05 Aug 2014, 22:51
Een echte 'sieb' Vooral qua kleuren een prachtfoto! Groet Kees
steven v d b on Wed 06 Aug 2014, 9:26
Inderdaad een echte Oostbloksfeer, goed gezien en gefotografeerd! Gr, Steven