Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Heel mooie setting en de uil staat er prachtig op.

Prachtig zo met die priemende ogen.
Vg Loek

Prachtige vogel mooi gefotografeerd!
Ik vraag mij af of het niet mooier zou zijn als je de paal links eraf zou laten.

Groet Ton

Prachtig dit, het rustieke hek doet het goed hier.
(of het hek het nog zo goed doet geloof ik niet Wink )
Erg mooi plaatje.
gr
G

Over het hek zijn de meningen verdeeld zo te zien! Maar de uil staat er mooi op!
Gr, Kees

wat mooi Johan

Prachtige droomplaat Smile
Groet Marie-José

Ton, die foto heb ik ook, kon nog dichterbij komen.
Echter dan vallen de bloemetjes er ook af en dat vond ik ook nog wel wat toevoegen aan de foto.
Tja, fotograferen is keuzes maken he... Wink

Groet, Johan

Mooie setting! De uil knalt er ook mooi uit en die ogen…

Gr, Steven

Fraai!
Grtz.,
P.

Nog aardig scherp met 1/60! Plaatje! Houden zo.

Gr,

Peter

Wat een fraaie foto van de ransuil.
Prachtig op dit hek.
Complimenten.

Groeten Frank

Zeer fraai Johan !

gr. pieter ( bj )

Hallo Johan,
Wat heb je de Ransuil prachtig gefotografeerd op het hek. Mooi man.
hoi henk

Wat een prachtig beeld dit! Het hek de bloemen en de achtergrond maken het compleet.

Gr, Anneke

prachtige foto van een schitterende vogel in een mooie omgeving. geweldig goed.
GJ

Zo mooi !


groet, Ane

Chapeau

Met vriendelijke groet,

Edward

Topfoto! Mooi geheel!

Geweldige setting, lijkt wel een schilderij. Erg mooi.
Gr. Frits

Erg mooi, Johan. Ik vind de compositie heel erg geslaagd. De uil knalt er werkelijk uit met zijn oranje ogen.
Groet, Eric

Een heel mooie opname, met een prachtige setting!
De doordringende ogen van de uil en de door de wind bewogen oorpluimen zijn ook erg fraai.
Knap vastgelegd!

Groeten, Joachim.

Ik begrijp de keuze Johan , het is duidelijk dat de bloemetjes moeten blijven en die zou je inderdaad kwijt zijn.

Groet Ton

Had hem al eerder gezien maar het is en blijft een prachtige foto. Wink

Groet Kees

Het was genieten die avond Johan! Wat werkte die mooi mee. Fraaie plaat.

Groet
Arné

:
 
Page 1 of 2
Goto page 1, 2  Next