Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
peterh50 on Wed 06 Aug 2014, 18:19
Heel mooie setting en de uil staat er prachtig op.
loek van de Leur on Wed 06 Aug 2014, 18:20
Prachtig zo met die priemende ogen. Vg Loek
Ton Döpp on Wed 06 Aug 2014, 18:36
Prachtige vogel mooi gefotografeerd! Ik vraag mij af of het niet mooier zou zijn als je de paal links eraf zou laten. Groet Ton
Gerard Visser on Wed 06 Aug 2014, 18:38
Prachtig dit, het rustieke hek doet het goed hier. (of het hek het nog zo goed doet geloof ik niet ) Erg mooi plaatje. gr G
Kees Kroon on Wed 06 Aug 2014, 18:41
Over het hek zijn de meningen verdeeld zo te zien! Maar de uil staat er mooi op! Gr, Kees
Wilfried Solarz on Wed 06 Aug 2014, 18:44
wat mooi Johan
Marie-José Boon on Wed 06 Aug 2014, 18:47
Prachtige droomplaat Groet Marie-José
Johan Scholtens on Wed 06 Aug 2014, 18:48
Ton, die foto heb ik ook, kon nog dichterbij komen. Echter dan vallen de bloemetjes er ook af en dat vond ik ook nog wel wat toevoegen aan de foto. Tja, fotograferen is keuzes maken he... Groet, Johan
steven v d b on Wed 06 Aug 2014, 18:58
Mooie setting! De uil knalt er ook mooi uit en die ogen… Gr, Steven
gras4711 on Wed 06 Aug 2014, 19:04
Fraai! Grtz., P.
Peter Stam on Wed 06 Aug 2014, 19:04
Nog aardig scherp met 1/60! Plaatje! Houden zo. Gr, Peter
Frank Kremer on Wed 06 Aug 2014, 19:06
Wat een fraaie foto van de ransuil. Prachtig op dit hek. Complimenten. Groeten Frank
pieterbj on Wed 06 Aug 2014, 19:10
Zeer fraai Johan ! gr. pieter ( bj )
Henk Laverman on Wed 06 Aug 2014, 19:11
Hallo Johan, Wat heb je de Ransuil prachtig gefotografeerd op het hek. Mooi man. hoi henk
Anneke66 on Wed 06 Aug 2014, 19:26
Wat een prachtig beeld dit! Het hek de bloemen en de achtergrond maken het compleet. Gr, Anneke
Gert-Jan Cromwijk  on Wed 06 Aug 2014, 20:05
prachtige foto van een schitterende vogel in een mooie omgeving. geweldig goed. GJ
anevanrees on Wed 06 Aug 2014, 21:23
Zo mooi ! groet, Ane
Edward van Altena on Wed 06 Aug 2014, 22:00
Chapeau Met vriendelijke groet, Edward
Ruud Scherpenisse on Wed 06 Aug 2014, 22:46
Topfoto! Mooi geheel!
Frits Stoekenbroek on Thu 07 Aug 2014, 5:19
Geweldige setting, lijkt wel een schilderij. Erg mooi. Gr. Frits
Eric van Roon on Thu 07 Aug 2014, 6:34
Erg mooi, Johan. Ik vind de compositie heel erg geslaagd. De uil knalt er werkelijk uit met zijn oranje ogen. Groet, Eric
Joachim Pintens on Thu 07 Aug 2014, 10:09
Een heel mooie opname, met een prachtige setting! De doordringende ogen van de uil en de door de wind bewogen oorpluimen zijn ook erg fraai. Knap vastgelegd! Groeten, Joachim.
Ton Döpp on Thu 07 Aug 2014, 15:48
Ik begrijp de keuze Johan , het is duidelijk dat de bloemetjes moeten blijven en die zou je inderdaad kwijt zijn. Groet Ton
LeerdammerKees on Thu 07 Aug 2014, 20:46
Had hem al eerder gezien maar het is en blijft een prachtige foto. Groet Kees
Arne Roest on Fri 08 Aug 2014, 13:51
Het was genieten die avond Johan! Wat werkte die mooi mee. Fraaie plaat. Groet Arné