Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Prachtig laag standpunt en fraai met dat groen vlak achter het snipje !

gr. pieter

Wat een mooi plaatje!
Heel stil. En links verdwijnt alles in het wit.
Mooi gedaan!

Groet,
Bert

Hoi buurman, een prachtige watersnip met mooie zachte kleuren en zacht licht.
Groet Marie-José

Mooi en prachtige zachte kleuren
Grt
Charly

Bijzonder met al dat wit, wel goed uitgevoerd.
Mooi geheel Wilfried!

Groet, Johan

Heel mooi, lijkt haast wel een tekening (waarop je alles naar je hand kan zetten). Klasse.

Groet,
Sieb

Wat een mooi licht had je hier. Prachtig!

Gr van Micha

Hij is geweldig, Wilfried!
gr
G

Heel mooi Wilfried Wink
Gr, Kees

Mooie plaat Wilfried, blijft een dankbare vogel om vast te leggen!

Gr, Erik

Helemaal uit het wit komt hij tevoorschijn, erg mooi!

Monika

Heel gaaf, groet, Marianne

Prachtige foto, Wilfried. Mooi laag standpunt. Veel detail. Prachtige kleuren en het struikje rechts maakt het beeld compleet. Ik vind deze foto een nominatie waard.

Groet,

Leo

Bijzonder mooi Wilfried.
Mooie snipje in fraaie setting. Zowel het plantje als al het wit doen het hem.

Groet Ton

Een fraai geheel met de snip mooi centraal in beeld.
groet, Ad.

Wat een heerlijke foto met fraaie kleuren van deze snip, prachtig!

Groet Kees

Erg mooi!

mvg Arina

Prachtig in z'n habitat met die waterplanten en het water.

Groeten Frank

Fijne snippenplaat, Wilfried, mooie sfeer ,

groet, Ane

:
 
Page 1 of 1