Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Leuke foto. Erg wild zijn ze zeker niet.
Hans

Wat een leuke foto. Het lijkt net of ze naar binnen willen. Grappig!

Gr van Micha

Zo te zien is er gestemd en wilden de meeste rechtsaf Smile
Gr. Frits

Wat is ie leuk Smile

Monika

Geen vogels meer; pluimvee.

@ Henk:
" Onder pluimvee verstaat men de door de mens gedomesticeerde vogels". Het zijn hoe dan ook vogels. Sad
Deze familie is overigens niet gediend van benadering door mensen, maar maakt wel gebruik van de mogelijkheden die deze stadse leefomgeving levert, de weteringen die doorlopen in het buitengebied, de groenstroken naast de wegen, voedsel dat wordt weggegooid. En dat geldt voor meer soorten.
Anderzijds, het oogt inderdaad niet erg wild zo.

Sieb

De ouders lijken werkelijk nieuwsgierig naar wat zich achter die deuren bevindt.
Leuk gezicht!

Groet, Bert

Grappig en bijzonder beeld. Zelf wel meegemaakt met zwanen in de winter.

mvg Arina

Leuke foto.

Omdat de jongen nog niet kunnen vliegen en de ouders mogelijk nog in de rui zijn gaan deze ganzen kennelijk lopend naar een andere vijver. Dit tafereel, een lopend gezin, zie je elk jaar ook hier in Haren. De jongen zijn nog niet vliegvlug en de ouders in de rui. Bij deze tocht wordt zelfs een spoorwegovergang genomen!
Het is heel interssant uit te zoeken hoe deze ganzen zich lopend orienteren in de bebouwde kom.
Groet
Guido

:
 
Page 1 of 1